Gemak is één van de grootste drijfveren van klanten om ergens te (blijven) kopen. Als inloggen met hobbels gaat, verlies je klanten. Maar een makkelijke entree is niet altijd een veilige entree. Een gebruikersnaam en wachtwoord zijn niet meer voldoende.
| Inlogfrustraties de baas Gemak is één van de grootste drijfveren van klanten om ergens te (blijven) kopen. Als inloggen met hobbels gaat, verlies je klanten. Maar een makkelijke entree is niet altijd een veilige entree. Een gebruikersnaam en wachtwoord zijn niet meer voldoende. En hoe regel je toegangen in je bedrijf: hoe zorg je dat de juiste persoon bij de juiste informatie kan, zonder dat ze door al te veel hoepels moeten springen? En wat als er dingen wijzigen? In een steeds verder digitaliserende wereld kan identity management knap lastig zijn. De whitepaper van Okta helpt je met de laatste informatie. |
| |
| In deze video gaan we in gesprek met Job Scheepers van bladenuitgeverij Hearst en Peter van der Schaar van digitaal marketing platform Basedriver. Voor Hearst is data van groot belang, omdat ze hun klant willen bedienen met content die relevant voor ze is, en adverteerders inzicht willen geven in wie hun uitingen zien. Door slimme technieken is er steeds meer mogelijk. Weten welke kansen jij kunt pakken? Bekijk dan de video. |
|
|
| |
| Betere Google campagnes Wat doe je als je op zoek bent naar een nieuwe stofzuiger, een leuke vakantie of de beste broodjeszaak in de buurt? Precies: even Googlen. En met jou doen 6 miljard mensen wereldwijd dit dagelijks, ook je (potentiële) klanten. Zaak dus, om je Google Shopping campagnes zo goed mogelijk in te richten. De whitepaper van Channable geeft je 14 tips die je zullen helpen om beter presterende campagnes neer te zetten. |
|
|
| |
|