Richt al je pijlen op een feilloze customer experience en dito customer journey.
| Beste **vornaam**, Het lijkt zo’n open deur. En het is waarschijnlijk dagelijks onderwerp van gesprek binnen je retailorganisatie: putting the customer first. Toch lukt het veel retailers nog niet om een feilloze customer experience en dito customer journey te waarborgen. En daarom richt je al je pijlen voor retail-innovatie juist daarop. Wil je de meest prikkelende ideeën en ontwikkelingen op een rij? De Retail collection, met tien buitengewoon boeiende video’s, staat nu live! Krijg inzichten van 10+ visionaire leiders over: omnichannel, experiential retail, sustainability, social commerce, AI, inventory management, en meer. |
| |
| Intergamma Anouk Beeren Intergamma weet wat de klant wil en laat niets aan het toeval over in een volledig gepersonaliseerde customer journey. |
|
|
| |
| PLUS Retail Stephan Bosman Benieuwd hoe supermarktketen PLUS het omzetaandeel van het online kanaal verdubbelt voor 2030? |
|
|
| |
| Blokker Martin van Velzen Klantdata is de sleutel tot een weergaloze CX. Maar hoe zet je die enorme bulk aan data om in iets bruikbaars? |
|
|
| |
| ANWB Retail Karianne van Rongen Er waait een frisse wind bij de ANWB. Verjonging. Groei. Duurzaamheid. En een frictieloze customer journey. |
|
|
| |
| TOMO Marjan Haselhoff Hoe versnel je de transitie naar duurzame fashion in retail? Verruk en verras je klant met sustainable infotainment, recommerce, en flow fashion. |
|
|
| |
| Seenons Joost Kamermans Ben je een retailer die afval beschouwt als een waardevolle grondstof? Vertel het je klant. |
|
|
| |
|