INretail: ‘Niet aan tafel met Picnic ’

1 maand geleden
  • Html
  • Tekst
Amazon investeert in Deliveroo | ‘PostNL bang voor komst Alibaba’ 17 mei 2019
Online versie
INretail: ‘Niet aan tafel met Picnic’
[Nieuws] Picnic praat niet met INretail over een ´e-commerce cao´, zoals de websupermarkt meldt. ´Het is wel een mooi compliment voor ons´, reageert de branchevereniging.
Amazon investeert in Deliveroo
[Nieuws] Amazon heeft zich ingekocht bij de Britse maaltijdleverdienst Deliveroo. De e-tailer leidt een investeringsronde van 575 miljoen dollar.
Ons koopgedrag en het klimaat
[Advertorial] In hoeverre is de NL consument zich bewust van de klimaatverandering? Motivaction deed er onderzoek naar. In deze whitepaper lees je alle resultaten. Is de consument bereid om zijn of haar aankoopgedrag aan te passen? En wat betekent dit concreet voor de fabrikant en retailers?
‘PostNL bang voor komst Alibaba’
[Nieuws] PostNL kijkt met vrees uit naar de komst van Chinese e-commercegigant vanwege de concurrentie in de pakketdivisie. Dat staat in de risico-paragraaf van de jaarrekening.
Nederland als eerste in de rij voor nieuwe shopping-app Ikea
[Nieuws] Ikea lanceert binnenkort zijn nieuwe shopping applicatie. Wanneer dit gebeurt, zijn Nederlandse consumenten de eersten die gebruik kunnen maken van de nieuwe applicatie.
Alles over de top van E-commerce Nederland!
[Advertorial] Ben jij benieuwd naar dé e-commerce toppers van Nederland? Wat hun omzet is? Hoeveel verkeer er naar hun sites gaat en waar hun bezoekers vandaan komen? Hoe zij zich op social media manifesteren? Met wie zij werken? De Twinkle100 biedt jou een totaaloverzicht van de grootste online verkopers van Nederland!
‘Voorwaarden AliExpress niet geschikt voor Europa’
[Nieuws] De retour- en garantievoorwaarden die AliExpress hanteert, zijn niet geschikt voor de Europese markt. Dat zeggen zes Europese consumentenorganisaties.
Het efficiënte e-mailbeheer van OTTO klantenservice
[Advertorial] Ongeveer 1.000 e-mails ontvangt OTTO dagelijks met allerhande vragen omtrent producten, leveringen en betalingen. Om dit alles in goede banen te leiden is een gestructureerde en geautomatiseerde aanpak nodig. Pak je kans om te leren hoe OTTO dit slim heeft aangepakt en zo tijd en kosten bespaart. Leer van hun aanpak tijdens het gratis kennisevent Where Marketing Meets Service op 17 & 18 juni!
‘Ecosystemen gaan retailwereld domineren’
[Nieuws] In de nieuwe retailwereld staan ecosystemen centraal. Daarin werken retailers innig samen met merken, geholpen door specialisten op onderdelen.
Blokker zet winkelvoorraad in voor click & collect
[Nieuws] Blokker is van plan om 'op korte termijn' meer met click & collect te doen. De retailer gaat winkelvoorraad online aanbieden. Bestellingen kunnen dan in de winkel worden afgehaald.
Picnic: 'Wij zullen nooit 100 procent landelijke dekking bieden'
[Nieuws] Picnic staat bekend als een bedrijf dat in hoog tempo nieuwe steden aan zijn bezorggebied toevoegt. Maar dat betekent niet dat de online super op termijn in heel Nederland te vinden is.
Zijn prijsafspraken echt zo slecht?
[Opinie] Prijsafspraken zijn juridisch verboden. Toch is het maar de vraag of de consument hier de dupe van is, betoogt Marcel Landeweerd van Stichting WebwinkelKeur.
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.

Deel deze nieuwsbrief op

Gerelateerde nieuwsbrieven

© 2019