23 december 2024
X Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
123RF
image
Trendrapport ‘What Matters 2025’
Marketing insight consultancy Human8 publiceerde zijn vijfde jaarlijkse ‘What Matters’-trendrapport gepubliceerd, met als titel: Fulfillment Rewired. Het rapport belicht twaalf consumententrends die wijzen op een toenemende focus op bewust leven in een tijd van wereldwijde instabiliteit en een steeds sneller veranderende samenleving.
lees verder
X facebook linkedin
image
Droomruil: schilderij geruild voor Porsche Macan
Met de ruil van een schilderij uit het begin van de 20e eeuw voor een nieuwe, volledig elektrische Porsche Macan is de activatie Droomruil van Porsche Nederland voltooid.
lees verder
X facebook linkedin
Inspiratie & tools voor jouw toekomststrategie: Gratis whitepapers
[advertorial] Hoe blijf je als bedrijf relevant en succesvol in een wereld die constant verandert? Onze nieuwste whitepapers bieden praktische inzichten en inspirerende handvatten. Ontdek hoe je met het Marketing LookBook 2025 nieuwe creatieve ideeën opdoet en waardevolle tips krijgt om jouw strategie te versterken. Leer onder andere waarom een flexibel datafundament essentieel is om je bedrijf slimmer en efficiënter te maken.
image
Skil sponsor van Jonge Renner
De Jonge Renner, de wielervereniging die jong talent klaarstoomt voor de top, heeft Skil (elektrische klus- en tuingereedschappen) als nieuwe sponsor binnengehaald.
lees verder
X facebook linkedin
image
De marketingtransfers van week 50, 2024
Het is weer tijd voor de wekelijkse marketingtransfers! Net als de uren, dagen, maanden en jaren, vliegen ook onze professionals voorbij. De een volgt zijn hart, de ander waarschijnlijk zijn portemonnee. MarketingTribune houdt zoals altijd het hoofd koel en volgt ze op de voet.
lees verder
X facebook linkedin
Save the date: Branded Content Event 2025
[advertorial] Ben jij klaar om de nieuwste trends en ontwikkelingen in contentmarketing en branded content partnerships te ontdekken? Dan wil je het Branded Content Event op dinsdag 8 april niet missen! De wereld van content verandert in een razend tempo. Authenticiteit en menselijke verbinding blijven belangrijker dan ooit, maar AI speelt een steeds grotere rol in het succes van contentstrategieën. Tijdens dit event onderzoeken we hoe slimme branded collaborations met mediapartners, influencers en content creators jouw merk kunnen versterken. Koop nu je ticket met 100 euro korting.
image
JONGERENICONEN 2025 - POV: 'Geef me de ruimte'
Voor de 29e keer zijn hier de ‘Jongereniconen’ voor het komend jaar. Op basis van uitvoerig onderzoek, internationale publicaties, eigen Fingerspitzengefühl en input van trendwatchers, ontstaat zo een beeld wat de jeugd zal bewegen. Er komen nogal wat voorspellingen uit. Exclusief in MarketingTribune tien nieuwe Jongereniconen boordevol insights, gevonden en geselecteerd door Peter van Woensel Kooy en team. ‘In 2025 stijgt de vraag naar Anti Anti, naar AI, hybrids en soft skills… vrijheid en stijl - van hoed tot hiel!’
lees verder
X facebook linkedin
image
Hanneke Berghoef (Bruna): 'Nichetitels hebben het minder moeilijk dan volumetitels'
Hanneke Berghoef is Hoofd Marketing & Communicatie bij Audax Retail en daarmee ook verantwoordelijk voor de marketing van Bruna, een van de belangrijkste pijlers in de distributie van media, zoals tijdschriften in de losse verkoop. ‘We werken actief samen met uitgeverijen om tot nieuwe ideeën te komen, waarmee we consumenten blijven inspireren.’
lees verder
X facebook linkedin
Toe aan een nieuwe uitdaging in het nieuwe jaar?
[advertorial] Hey Digital Marketeer, op zoek naar een nieuwe uitdaging? Kom werken bij BBP Media voor de mooiste B2B merken en events van Nederland. Als Digital Marketeer ben je verantwoordelijk voor de online marketing activiteiten van BBP Media. Ja gaat aan de slag voor de vooraanstaande merken MarketingTribune, MarketingFacts, Twinkle en CustomerFirst. En voor de mooiste events zoals NIMA Marketing Day, het grootste marketingfestival van Nederland, en Shopping Today, hét e-commerce kennisevent. Wacht niet langer en solliciteer vandaag nog!
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.