19 maart 2025
X Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
NIMA Marketing Day
image
New Dutch Wave organiseert tour naar SXSW Londen
New Dutch Wave organiseert in samenwerking met Dutch Digital Design een tour naar South by Southwest (SXSW) in Londen, de eerste Europese editie van het festival (2 tot en met 7 juni 2025).
lees verder
X facebook linkedin
image
KPN lanceert telefoons geïnspireerd door Netflix-hits
Telecomprovider KPN brengt drie telefoons uit, geïnspireerd door de populaire Netflix-series La Casa de Papel, The Crown en Stranger Things. De limited edition-toestellen maken deel uit van de campagne rondom het vernieuwde Combivoordeel-programma, waarbij klanten bij het combineren van internet en mobiel onder andere elke maand Netflix cadeau krijgen.
lees verder
X facebook linkedin
Daelmans Stroopwafels wil wereldwijd op de kaart
[advertorial] Werken met een iconische Nederlandse lekkernij als stroopwafels brengt een bijzondere dynamiek met zich mee. Het is een product dat bij veel mensen nostalgische gevoelens oproept en nationale trots vertegenwoordigt. Daelmans Stroopwafels maakt de koekjes al meer dan honderd jaar volgens een beproefd recept en richt zich steeds sterker op internationale expansie. Hoe zorg je ervoor dat een typisch Nederlands product wereldwijd succesvol wordt? Marketingmanager Rianne van de Ven-Govers en E-commerce manager Koen Damen vertellen over de juiste strategie, marktbenadering en samenwerkingen.
image
Raak wakkert 'inner child' aan met nieuwe merkcampagne
Siropenmerk Raak blijft trouw aan haar missie om speelsheid en vreugde te verspreiden in Nederlandse huishoudens. In samenwerking met Natwerk lanceert Raak een nieuwe merkcampagne die ouders inspireert om hun innerlijke kind te omarmen. 'De boodschap? Dat is niet raar... dat is Raak!'
lees verder
X facebook linkedin
image
'Kom in de Kas' biedt kijkje in Nederlandse glastuinbouw
Van robots tot slimme beestjes: tijdens het aanstaande 'Kom in de Kas'-event krijgen bezoekers een kijkje achter het glas waar in Nederland zeer veel groen (en kleur) wordt gekweekt. Credo: 'Ontdek de herkomst én toekomst van bloemen, planten, groenten en fruit.'
lees verder
X facebook linkedin
Benieuwd hoe je jouw marketing naar een hoger niveau tilt?
[advertorial] In onze nieuwste reeks whitepapers delen we waardevolle inzichten en praktische tips over actuele onderwerpen. Van het bereiken van privacybewuste consumenten tot het verbeteren van klantcontactcenters met AI-gedreven strategieën, en van het organiseren van onvergetelijke events tot het verantwoord inzetten van AI.
image
Warc Media 100: WhatsApp, QR-codes en print doen het goed
De Warc Media 100 is het overzicht van de meest bekroonde mediacampagnes en mediabedrijven met een Costa Ricaans pareltje op de eerste plek in de categorie Campagnes. Een van de belangrijkste thema’s dit jaar is de kracht van print en Nederland stijgt van plek 37 naar 30.
lees verder
X facebook linkedin
image
[interview] CMO Zalando over merksucces en samenwerken aan inclusiviteit
Het Duitse onlinekledingplatform Zalando noteert een winststijging naar 511 miljoen euro (+ 46%) op een omzet van 10,6 miljard euro in 2024. Het merk werkt nu ook samen met Pretty Girls Like Trap Music (PGLTM), het eerste hiphopfeest in Nederland exclusief voor 'vrouwen+', namelijk voor gelijkgestemden vanuit hun liefde voor hiphop. Hierover en over haar merk we stellen we zes vragen aan verantwoordelijk marketeer Ulrike Freudenberg.
lees verder
X facebook linkedin
Mis het Branded Content Event niet
[advertorial] Ben jij klaar om de nieuwste trends en ontwikkelingen in contentmarketing en branded content partnerships te ontdekken? Dan wil je het Branded Content Event op dinsdag 8 april niet missen! Laat je inspireren door succesvolle cases, ontdek de kracht van innovatieve samenwerkingen en leer hoe je relevant blijft in een continu veranderend medialandschap. Je ontvangt nu 50 euro korting op je ticket. Bestel dus snel je ticket!
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.