16 juli 2024
Twitter Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
Shopping Today
image
De zomerfavorieten van... Jean-Paul Schaddé van Dooren (VNOM)
Jean-Paul Schaddé van Dooren - JP voor vrienden van de show - werkt voor VNOM (onderdeel van House of HR) als Senior Marketeer. Daarnaast heeft hij met twee vrienden het platform Cityguys.nl, waarvoor hij - heel vervelend - elke dag uit eten moet. Hoe verloopt zijn zomer en wat zijn zijn zomerfavorieten?
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Campagne vraagt huiseigenaren kamer beschikbaar te stellen
Jongeren uit kwetsbare situaties lopen na hun 18e verjaardag het risico om dakloos te worden. Daarom doen Het Vergeten Kind en Kamers met Aandacht een oproep aan huiseigenaren om een kamer beschikbaar te stellen.
lees verder
twitter facebook linkedin
Kom met je team naar de WOW Conference en profiteer van de groepsdeal
[advertorial] Healthy hands make wealthy brands. Wil jij ook de prestaties van je medewerkers verhogen en je employer branding strategie een boost geven? Kom dan op 11 oktober samen met je team naar Theater Amsterdam voor de WOW Conference, een nieuw event over welzijn en werk. Krijg de nieuwste inzichten en praktische oplossingen hoe gezonde en gelukkige medewerkers de sleutel zijn tot het succes van je bedrijf.
image
[Interview] Bojan Brki? (AutoScout24): 'Marketinguitdaging is vooral de veranderende consumentenvraag'
AutoScout24 bestaat dit jaar, in 2024, 24 jaar. Mooi moment om eens met Bojan Brki?, Head of Marketing, terug en vooruit te blikken op zoveel jaar online autoverkoop.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
NSJ blijft nog 7 jaar in Ahoy
Het NN North Sea Jazz Festival blijft nog eens zeven jaar verbonden aan Rotterdam.
lees verder
twitter facebook linkedin
Wil jij groeien over de grens met jouw webshop?
[advertorial] Kom dan naar het CrossBorder Event op dinsdag 17 september. Crossborder ondernemen is van belang als je je afzetmarkt wilt blijven vergroten. Internationale expansie zorgt regelmatig voor complexiteit en uitdaging binnen de organisatie. Tijdens het event vertellen internationale ondernemers hun succesverhalen en leerpunten. Mis deze kans niet en meld je aan voor het CrossBorder Event! Je ontvangt nu 75 euro Super Early Bird korting.
image
Koninklijke Jumbo kiest Mediaplus, eerste campagne gestart
Mediaplus Netherlands, onderdeel van de Serviceplan Group, gaat aan de slag voor Koninklijke Jumbo, het Nederlandse merk voor bord- en gezelschapsspellen. De eerste campagne die door Mediaplus wordt uitgerold voor Jumbo is inmiddels gestart met de Hitster Summer campagne.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Inzenden jubileumeditie Mercurs geopend
De inzendtermijn voor de 25 editie van de Mercurs is geopend. De winnaars van de prijzen voor de Nederlandse magazine mediabranche worden op 19 november 2024 in Theater Amsterdam bekend gemaakt.
lees verder
twitter facebook linkedin
Grand Prix Content Marketing: inschrijvingen geopend
[advertorial] De Grand Prix Content Marketing zijn er weer, al meer dan 10 jaar dé vakprijzen voor contentmarketing! Doe mee aan deze prestigieuze prijsuitreiking en laat je contentmarketingstrategie schitteren. Win erkenning, leer van inspirerende cases en bouw waardevolle connecties op. Inschrijven kan tot 25 september. Voor meer informatie en inschrijvingen, bezoek onze website.
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.