Wie zijn je klanten? Wat zijn hun behoeftes en wat is hun gedrag? Wat doen ze en hoe ervaren zij dat? Welke stappen zetten zij van bewustwording tot aankoop? En hoe zorg je ervoor dat ze klant blijven?
| **vornaam**, wie zijn je klanten? Wat zijn hun behoeftes en wat is hun gedrag? Wat doen ze en hoe ervaren zij dat? Welke stappen zetten zij van bewustwording tot aankoop? En hoe zorg je ervoor dat ze klant blijven? Met de Deep dive Persona & Customer Journey krijg je: je klant en klantreis scherp in beeld met persona’s en customer journeys; inzichten waarmee je de klantreis direct kan verbeteren. |
| |
| topics Leer tijdens deze deep dive hoe je met persona’s en customer journeys zorgt voor de ultieme klantbeleving. Ontdek waar je klanten op zitten te wachten en hoe je jezelf blijft onderscheiden. Na deze training weet je welke valkuilen en tips er zijn. Zorg dat je klanten terugkomen, blijven en positief aanbevelen. Lees verder > |
|
|
| |
| docent Sjoerd Walinga Sjoerd heeft een grote passie voor usability, user experience, conversie-optimalisatie en gedragswetenschap. Het werken voor bedrijven als Menzis, Roompot, Greetz, Philips en Gemeente Groningen leert hem elke dag weer nieuwe dingen en daar krijgt hij maar niet genoeg van. Daarnaast geeft Sjoerd gastcollege op diverse hogescholen en universiteiten. Meer informatie > |
|
|
| |
| info Krijg je je klant en klantreis scherp in beeld met persona’s en customer journeys. De online training vindt plaats op 21 december 2022 van 09.00 uur - 13.00 uur. Heb je een vraag? Neem dan gerust contact met ons op via academy@emerce.nl. Meteen registreren > |
|
|
| |
|