| Een half jaar lang deed Mac Cosmetics onderzoek naar het aankoopgedrag van Generatie Z op make-upgebied. De resultaten hiervan zijn verwerkt in de nieuwste flagshipstore van het cosmeticamerk in Shanghai, waar grote reclameschermen, touchscreens en virtuele make-uptesters centraal staan. |
| Een Jumbo-supermarkt in Alphen aan de Rijn maakt gebruik van gezichtsherkenning om winkeldiefstal tegen te gaan. In de winkel hangen tachtig camera’s die van gezichtsherkenningstechnologie voorzien zijn. Deze video laat zien hoe het systeem werkt. |
| Spekers van Jumbo, Bever, Only for Men en Rumag: het programma van Catch the Shopper is bekend. |
| Het tellen van bezoekers in winkelcentra en winkels is cruciaal als gaat om het creëren van inzicht in de factoren die bijdragen aan een positieve ervaring. Dat varieert van de effectiviteit van marketingactiviteiten tot het optimaal inzetten van personeel in winkels. Carly Leget geeft een aantal handvatten om met deze inzichten aan de slag te gaan. |
| Het centraal zetten van de klant begint met weten wat hem beweegt. De Global Consumer Insights Survey helpt daarbij, met talloze inzichten over de Nederlandse consument anno 2019. We pikken er drie belangrijke trends uit. |
| De retailwereld maakt een enorme verandering door. Het bieden van een uitstekende service en een bijzondere klantervaring zijn geen mooie extra’s meer, het zijn vereisten geworden. BigBrother maakt het mogelijk. |
What's Next in Retail Tech 12 november 2019 RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden. |