6 december 2024
X Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
Shopping Awards
image
Jaguar toont lef met komst Type 00
Jaguar zorgde recentelijk voor veel tumult door een gedurfde nieuwe visuele identiteit. In de begeleidende tvc was bovendien geen auto te zien. Bijna iedereen sprak er schande van.
lees verder
X facebook linkedin
image
Kerst 2024: We kunnen los!
Bij MarketingTribune volgen we gewoontegetrouw de opvallendste nationale en internationale kerstcommercials. Het mag eindelijk van de goedheiligman, dus de Nederlandse retailers kunnen massaal los. We beginnen met die van Kruidvat en vullen dit bericht in de loop van de dag aan! Onderaan het artikel nog steeds ter inspiratie diverse nationale (de early birds) en internationale kerstcommercials.
lees verder
X facebook linkedin
Ontdek hoe Mediahuis 23 miljoen klantinteracties personaliseert - en hoe jij dat ook kunt
[advertorial] Je hebt veel klantdata, maar deze zitten verspreid over systemen zoals CRM, website, en e-mailsoftware. Dit maakt het lastig om klanten écht persoonlijk te benaderen. Herkenbaar? Mediahuis had hetzelfde probleem. Met meer dan dertig nieuwsmerken in vijf landen beschikten ze over ontelbare klantdata, maar misten ze een centraal klantbeeld. Dat veranderde toen ze een Customer Data Platform gingen gebruiken.
image
De marketingtransfers van week 49, 2024
Het lijkt wel of iedereen nog even gauw een nieuwe baan scoort voor het eind van het jaar. Weten zij iets, wat wij niet weten? Vrees niet, MarketingTribune houdt het allemaal in de smiezen.
lees verder
X facebook linkedin
image
[marketeer 211] Caroline Rigo - CEO en founder RiGorgeous
Voor deel 211 van onze successerie [marketeer] spreken we Caroline Rigo van RiGorgeous. RiGorgeous is een 'house of brands', gevestigd in België. Ze begon als visagiste thuis in haar garage in 2015 en biedt intussen 65 mensen werk. 'Onze USP’s zijn "easy", "glam" en "medical".'
lees verder
X facebook linkedin
Shopping Awards 2025: schrijf jouw webwinkel in
[advertorial] De Shopping Awards zijn de belangrijkste prijzen in Nederland voor de detailhandel. De inschrijvingen stromen al binnen! Wil jij ook kans maken op een zo’n prestigieuze award? Schrijf je dan nu in voor een Shopping Award Vakprijs en/of Publieksprijs! Inschrijven is gratis en kan t/m vrijdag 31 januari.
image
Verkiezing Slechtste Slogan 2024 van start
Voor het dertiende jaar op rij houdt het landelijke platform SlechteSlogans.nl de Verkiezing van de Slechtste Slogan.
lees verder
X facebook linkedin
image
[onderzoek] Kerstman loopt uit op Sinterklaas - budget wordt krapper
Een week na Black Friday zijn consumenten druk met aankopen doen, dichten en surprises bouwen voor Sinterklaas, gevolgd door Kerstmis en oudjaar. Dit jaar viert 82 procent van de consumenten Kerstmis terwijl het aandeel dat Sinterklaas viert daalt van 52 procent in 2023 naar 48 procent in 2024.
lees verder
X facebook linkedin
image
Artsen zonder Grenzen: eindejaarscampagne medische zorg cadeau
Artsen zonder Grenzen voert de hele maand december een eindejaarscampagne. Hierbij kan het publiek digitaal medische hulpgoederen cadeau doen aan mensen in nood.
lees verder
X facebook linkedin
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.