Bijbenen van de connected customer grootste uitdaging voor marketeers | [Interview] Reinier Rombouts over Raak!, zijn boek over leiderschap en storytelling Online versie
GPCM
MarketingTribune
      Bureaus Design Online Marketing
      Business-to-Business Food en Retail Sponsoring
  Algemeen Contentmarketing Media
Jarige Dirk van den Broek expandeert als een olievlek
 Food-en-retail  Dirk van den Broek trakteerde kort geleden op zijn officiële verjaardag 75.000 exemplaren van de ‘enige echte rode Dirk-tompoes’. Het heeft speciale jubileum aanbiedingen in zijn folder, ontwikkelt samen met zijn eigen proefpanel de lekkerste brood- en vleesproducten en zet deze zomer volop in op zijn barbecuepropositie. De retailketen – samen met Dekamarkt onderdeel van Detailresult – pionierde in zijn rijke verleden meer dan eens. Onder meer met de eerste supermarkt van Nederland en branchevreemde producten. Die innovatieve geest in combinatie met extreem prijsbewustzijn is nog steeds kenmerkend voor Dirk volgens marketingdirecteur Ruud van Munster en marketingmanager Loes de Jong.
Lees verder »
De 17 beste manieren om je marketingprojecten te laten slagen
Advertorial - Wat weerhoudt marketingteams van succes? Waarom lijken sommige managers mindere resultaten te accepteren, terwijl ze heel makkelijk topresultaten kunnen boeken? Als je het ze vraagt krijg je vaak antwoorden als: "niet genoeg tijd" of "te weinig budget". Dit whitepaper helpt je een plan te maken waarmee je jouw doelen makkelijker bereikt. De eerste stap is meestal de moeilijkste. Wij gaan je helpen!
Download de whitepaper nu en ga gelijk aan de slag »
Connected customer grootste uitdaging voor marketeers
 Online  De twee grootste uitdagingen zijn volgens marketeers; het bijhouden van de veranderende wensen van connected customers en het volledig benutten van de vergaarde data via alle engagement kanalen. In samenwerking met het CMO Council heeft SAP Hybris wereldwijd onderzoek gedaan onder senior marketeers. Zij gaven antwoord op de vraag: Wat is voor jou de grootste uitdaging om de customer experience te optimaliseren? Dit wordt uiteengezet in het CMO Review van SAP Hybris over veranderingen in het digitale landschap.
Lees verder »
[Interview] Reinier Rombouts over Raak!, zijn boek over leiderschap en storytelling
 Bureaus  Renier Rombouts is oprichter en eigenaar van Chief Storteller. Samen met collega Raf Stevens schreef hij een boek met als thema storytelling voor leiders.
Lees verder »
Volg dit vijf-stappen plan om de Engagement Value Scale voor uw merk te ontwikkelen
Advertorial - Klanten verlangen relevante ervaringen en ze willen in contact blijven via alle kanalen. Maar traditionele internetanalysediensten kunnen de kwaliteit van hun ervaring niet meten, of hoe die ervaring uw bedrijf hielp om de marketingdoelen te realiseren. Ga verder dan de traditionele internetanalyses om nauwkeuriger te meten hoe relevant marketing is voor klanten op verschillende contactpunten. Zo krijgt u inzicht welke ervaringen resultaat opleveren voor uw doelstellingen.
Lees hier hoe je dat doet »
Nieuwe uitstraling voor Palm-bieren
 Food-en-retail  Bavaria investeert fors in het bekende biermerk Palm. Zo moderniseert Bavaria de Palm-brouwerij in Steenhuffel voor een bedrag van 20 miljoen euro. Daarnaast krijgen de verschillende Palm-bieren een nieuwe uitstraling en steekt Bavaria extra energie in de marketing van Palm. De slogan ‘Palm, tijd voor iets ambers’ zal het nieuwe design, zowel op de winkelvloer als in de horeca kracht bijzetten.
Lees verder »
Doe nu mee aan het grote marketingonderzoek van Nima, Berenschot, Marketingfacts en MarketingTribune
 B2b  Eenmaal per jaar slaan NIMA, MarketingTribune, Marketingfacts en Berenschot de handen ineen om de stand van de marketingstaat in beeld te brengen via Marketing 18, het grote marketingonderzoek.
Lees verder »
Reageren op de behoeften van de klant in real-time
Advertorial - EBG en SAS hebben samengewerkt om een trainingscyclus te creëren over 'Predictive Marketing'. Dit rapport geeft u een samenvatting van de geleerde lessen, de beste praktijk ervaring en veel gemaakte fouten die door marketeers worden besproken tijdens vier workshops die in 2016 hebben plaatsgevonden.
Wil jij alles weten over Predictive marketing? Klik hier! »
Artsen zonder Grenzen kiest voor RLVNT
 Bureaus  Na een pitchtraject heeft Artsen zonder Grenzen gekozen voor een intensieve samenwerking met mediabureau RLVNT. De komende jaren zal het bureau hen als strategische partner ondersteunen op het gebied van mediastrategie en content creatie.
Lees verder »
 
vrijdag 7 juli 2017 @MTribune t f
Headlines
 » J. Walter Thompson Amsterdam en PLUS...
 » SpotX lanceert Audience Lock
 » BVA en Ebiquity lanceren...
 » Line-up compleet: veel...
SC
Blogs
Recordboete voor Google is een lachertje
Goot nieuws: Alphabet, het moederbedrijf van Google, kreeg van de Europese commissaris voor mededinging Margrete Vestager een recordboete opgelegd van 2,4 miljard euro wegens machtsmisbruik van haar zoekmachine in 2010. Google heeft de Europese mededingingsregels overtreden en heeft hiermee dus illegaal gehandeld.
t Gastblogger Lees verder »
Waarom je dingen moet liken die je niet leuk vindt
Facebook, iedereen is er in meer of mindere mate mee bezig, zeker als je in de media- of marketingwereld werkt. Maar wat krijg je te zien? Dat bepaal je zelf, door te volgen, ontvolgen, liken, delen of te reageren.
t Gastblogger Lees verder »
Vijf tips om het maximale rendement uit je Data Management Platform te halen
Data, je kunt er eigenlijk niet meer omheen. Veel organisaties leggen al tijden data vast, afkomstig uit verschillende databronnen. De hoeveelheid beschikbare data groeit maar door. Meer en meer data komt beschikbaar via (online) kanalen, CRM- systemen en Internet of Things (IoT). Hoe kun je data nu goed blijven managen, zodat het beheersbaar blijft? Hoe bouw je vanuit deze data een goed klantprofiel op? En hoe kun je tijdens ieder klantcontactmoment via verschillende kanalen dit profiel slim gebruiken om op de juiste wijze te communiceren? Een Data Management Platform (DMP) kan hierbij uitkomst bieden volgens Riens Koopman, Director Data & Insights bij Yourzine.
t Gastblogger Lees verder »
Waarom je moet willen dat Google Shopping dominant blijft
Google kreeg op 27 juni een boete opgelegd van een slordige 2,42 miljard euro. Of: 2.424.495.000 euro om precies te zijn. Waarom? Omdat Google volgens de Europese Commissie inbreuk maakt op ‘antitrust regelgeving’.
t Wieger Waardenburg Lees verder »
Magazine
  MarketingTribune  
  In MarketingTribune TopX »  
Vacatures Exenzo
 » Online Marketeer (Den Haag)
 » Marketing Medewerker (Terneuzen)
 » Online content marketeer (Hoevelaken)
 » Manager Marketing Communications...
 » Marketeer Consumer Marketing...
 » Portfolio Manager Beurzen en...
 » Project Manager (Joint Marketing...
 » Manager Marketing en Communicatie...
MT abonnement
Service
 » Abonneren op MarketingTribune
 » Adverteren
 » Profiel wijzigen / afmelden van de nieuwsbrief
 » Colofon
 » Informeer de redactie
Zijtribune
De gouden missie van Zeeman
Zeeman bestaat vijftig jaar en won recent ook nog eens een San Accent (Beste Adverteerder) én Esprix Award (goud voor de trouwjurk). Een merk dat staat als een huis dus, maar wat is nu eigenlijk het geheim van de (spot) goedkope retailer. Manager marketing&communication Caroline van Turennout onthult het geheim in het Top X nummer van MarketingTribune, vandaag op de mat. Daarnaast een terugblik op Cannes, een interview met course leader advertising van de Willem de Kooning Academie Hilary Buruma over opleiden tot allround advertising creatief en last but not least, een uitgebreid verslag van de eerste – bijzonder succesvol verlopen - Nima Marketing Day.

www.marketingtribune.nl/abonneren
Zijtribune
BBP Media ©2016 BBP Media B.V.  |  Over MarketingTribune  |  Colofon  |  Contact  |  Partners  |  Privacy Statement  |  Adverteren
 
U bent geabonneerd op de nieuwsbrief van MarketingTribune met dit e-mailadres: newsletter@newslettercollector.com.
Wilt u deze nieuwsbrief niet langer ontvangen dan kunt u hier uw profiel aanpassen.
 

Deze e-mail is verstuurd met de e-mailmarketing software Clang van E-Village.
Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Laat je gegevens achter en wij nemen contact met je op.