Beste John, Misschien ben je soms wat ontmoedigd door het resultaat van je nieuwsbrieven, maar opgeven is geen optie! Dat komt omdat emailmarketing nog steeds met kop en schouders boven alle andere middelelen blijft staan als manier om aan klanten te komen. Onze klant Idelma Del Mar, adviseur op het gebied van online zakelijke video's, is een warm pleitbezorgster van emailmarketing, omdat het je onafhankelijk maakt van al je sociale media kanalen. Zij ziet als geen ander dat de ROI van het sturen van emails ongeëvenaard hoog is. Maar hoe begin je eraan? Idelma heeft verschillende video's opgenomen (scroll naar onder) over hoe je kunt starten met emailmarketing en hoe je een lijst het beste opbouwt. Daarmee heeft ze een belangrijke bijdrage aan het Autorespond video-kanaal geleverd. Heel interessant, ook als je al langer nieuwsbrieven inzet voor jouw bedrijf. Er zijn nu twee video's: 1. Emailmarketing voor beginners, en 2. Hoe je aan een constante stroom aan nieuwe klanten komt met geautomatiseerde gratis weggevers. Idelma legt in de video's ook uit waarom ze Autorespond gebruikt voor haar emailmarketing, dus mocht je daar ook over denken, dan zou ik zeker haar beargumentering in de video's beluisteren. Er komen nog meer video's aan van Idelma! Heb jij nog een vragen over bepaalde aspecten van emailmarketing die je aan Idelma zou willen stellen? Laat het me weten! Wanneer je al langer met emailmarketing werkt, is het misschien een idee om als het ware 'opnieuw te beginnen'. Met een nieuwe weggever bijvoorbeeld.Dat kan een nieuwe impuls geven aan je lijstgroei en daarmee de mogelijkheden voor opvolging met nieuwsbrieven weer vergroten. Zo heb ik zelf ook een nieuw ebook gemaakt, naar aanleiding van mijn podcast "Van massamedium naar persoonlijk contact". Daar kreeg ik super goede reacties op! Persoonlijk in contact komen met geschikte klanten, het is dus zeker mogelijk. Welmoet Babeliowsky P.S Wil je ook Autorespond gebruiken voor je emailmarketing? Mail me dan, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken. |