Beste John,

We hadden vorige week een geweldig LEVERAGE-event.

Ook bij deze deelnemers merkte ik op wat ik afgelopen jaren in mijn coaching van honderden consultants en coaches heb ontdekt. Dit is dat voor de meeste ondernemers de 20/80-regel geldt: 20 % van je klanten zijn je favoriete klanten.

De 20 %-klanten zijn de klanten die het meeste vervulling geven, de grootste waarde ontlenen aan je dienst, en het meeste inkomen geven in de minste tijd. Dit zijn je high-end klanten. 

De andere 80 % passen minder goed.

Die kosten vaak veel meer tijd en moeite. Dat slurpt energie. 

Iedere minuut die je aan je 80%-klanten besteedt, kun je niet besteden aan je 20%-klant. Terwijl dat wel veel meer zou opleveren, qua inkomen, vervulling en vrije tijd. 

Hoe zou het zijn als je 100 % van je tijd en energie zou stoppen in de 20 %-klanten? Als je louter en alleen nog maar de beste klanten had? 

Er is een strategie nodig om ze binnen te halen. Een voortreffelijke online of offline funnel die je telkens de high-end leads levert.

Een of twee van deze klanten extra per jaar, maakt al het verschill. 

Ik stel voor je hier heel persoonlijk bij te helpen. Je high-end funnel te bouwen. Dit is het werk dat ik met mijn Diamond-klanten doe. Dit is niet voor iedereen natuurlijk.

Geef je op via deze link als je hierover in gesprek wil

Op een high-level bedrijf, 

Laura 

 

Laura Babeliowsky BV
Johannes Verhulststraat 204 Hs
1075 HE Amsterdam
Tel: 020 - 81 00 220
Email: info@laurababeliowsky.nl
www.laurababeliowsky.nl



 

Copyright © 2019 Laura Babeliowsky
Afmelden