Beste John, Astrid heeft een geweldige methode om haar klanten te helpen op het gebied van mentale en psychische blokkades. Ze heeft al veel mensen hiermee geholpen en ze wil dit nu ook als hoger geprijsd aanbod aan managers gaan aanbieden, zodat ze meer impact kan hebben en meer kan verdienen. Toen ik haar sprak had ze hierover al tientallen gesprekken met managers en directeuren gevoerd. Maar ze vond het moeilijk om ze te overtuigen van de waarde. Ze vertelt: “Klanten begrijpen vaak niet wat ik bedoel als ik uitleg wat ik precies doe. Het wordt algauw ingewikkeld zoals ik het uitleg en ik heb een brei van woorden nodig. Ik zie ze soms letterlijk gapen”. Ik zie dat vaak bij mensen met intellectueel eigendom. Ze vinden het lastig om te overtuigen en te verkopen. Dit zijn de vraagtukken die spelen: 1. Het is helemaal nieuw wat je doet, dus er is nog geen taal voor Het probleem is dat het helemaal nieuw is zoals je werkt. Je weet niet precies welke woorden je moet gebruiken om de ander hierin mee te nemen en echt overtuigend te zijn. 2. Je weet niet precies wat de ander overtuigt om "ja" te zeggen tegen je hoge prijs Je bent zelf enthousiast over je ideeën maar dat wil niet vanzelfsprekend zeggen dat de klant dat ook is. Die heeft vaak andere argumenten nodig om echt met je in zee te gaan. 3. Je bent emotioneel verbonden aan je onderwerp Wat het extra moeilijk maakt, is dat je zelf ook emotioneel verbonden bent met het onderwerp. Vaak heb je hier je hele hart en ziel in zitten. Het raakt als mensen er niet OOK meteen enthousiast over zijn. 4. Het is lastig om een goede prijs te vragen voor iets wat je zelf bedacht hebt Als je met iets nieuws komt, voel je je vaak onzeker. Je twijfelt aan de waarde. Ook heb je het idee dat iets wat jou zo makkelijk afgaat, niet hooggeprijsd mag zijn. De consequentie hiervan dat je er niet veel mee verdient. Terwijl je vaak heel veel waarde te bieden hebt. Maar het kan ook allemaal anders. Sinds Astrid met mij aan de slag is gegaan, is haar boodschap glashelder geworden. Ze weet precies welke vragen ze moet stellen aan een klant om hem “ja” te laten zeggen tegen haar hooggeprijsde programma. Ze weet glashelder wat ze over haar aanbod kan vertellen zodat het onweerstaanbaar is. Ze is overtuigd van haar waarde en weet dat over te brengen. Inmiddels heeft ze haar programma 3 keer verkocht à 12.500 euro. Heb jij ook een programma op basis van je intellectuele eigendom? Leer bij BEET hoe je het kunt verkopen voor een goede prijs! (De prijs van BEET is nu hoger geworden, maar nog steeds superaantrekkelijk!) Koop hier je ticket (N.B. Het event is helemaal uitverkocht, maar je kunt meedoen aan de livestream). Dit is wat je bij BEET gaat leren: Wat high-end klanten nodig hebben om “ja” te zeggen in een verkoopgesprek (dit begint al vanaf de eerste seconde van het gesprek)Het exacte script om mensen te overtuigen van de waarde van je programma, zodat ze ja zeggen tegen een prijs van minimaal € 10.000Hoe je omgaat met bezwaren en alsnog een “ja” krijgtHoe je snel de koop sluit (liefst in 1 gesprek) en zorgt dat mensen het bedrag in 1 keer betalen (al binnen enkele dagen na het gesprek staat het geld op je rekening)Hoe je bij grote organisaties bereikt dat de beslistijd om “ja” te zeggen minimaal is (je hebt geen zin om maanden te wachten! Graag tot in april! Op een high-level bedrijf,
Laura P.S. Koop je ticket via deze link P.P.S. Vragen zijn altijd welkom via info@laurababeliowsky.nl |
Laura Babeliowsky BVJohannes Verhulststraat 204 Hs1075 HE AmsterdamTel: 020 - 81 00 220Email: info@laurababeliowsky.nlwww.laurababeliowsky.nl |
Copyright © 2021 Laura Babeliowsky
Afmelden