AI geeft alle antwoorden. Social platforms zijn de winkel zelf. En traditionele branding wordt irrelevant.
| Beste **vornaam**, Marketing verandert niet in stapjes, maar in systemen AI geeft antwoorden nog voordat je klant de vraag stelt. Social platforms zijn niet langer het voorportaal, maar de winkel zelf. En traditionele branding? Die kan zomaar irrelevant worden als machines het contact overnemen. Deze drie topsprekers laten op Emerce Digital Marketing Live! zien wat er écht verandert in zichtbaarheid, merkbeleving en conversie. → Donderdag 5 juni 2025 → Beurs van Berlage, Amsterdam Emerce Tribe: free tickets Je hoort bij de Emerce-community en krijgt een gratis ticket.* Claim direct je gratis ticket of bezoek de website en bestel met actiecode gratis2506. *Dit aanbod is persoonlijk. Wil je een collega meenemen als +1? Stuur dan deze link door. |
| |
| Erik Liebe | Unilever Met tools als TikTok Shop vervaagt de grens tussen content en commerce. Jong én oud koopt via influencers. En vooral micro-creators maken impact: geloof-waardigheid wint het van bereik. Maar succes vraagt meer: een hoog video volume, formats die werken in je categorie, authentieke verhalen, en een shop die qua content en service net zo scherp is als je feed. |
|
|
| |
| Charida Dorder | AI Marketing Academy Mens of machine? Het begin en het einde van marketing Logo's, kleuren, tone of voice. We zijn zo gewend aan onmiddellijk herkenbare branding. Maar wat gebeurt er als deze visuele kenmerken irrelevant worden? Wat als we AI verkiezen boven echte mensen? Het lijkt radicaal, maar is dichterbij dan je denkt. Hoe tekent de tweedeling van machine marketing enerzijds en human-centered marketing anderzijds zich af? |
|
|
| |
| Etienne Donicie | Schrijven voor het Brein Hoe zorg je dat je genoemd wordt in AI-antwoorden? Bij Google AI Overviews, Perplexity, Bing en SearchGPT. Stap over van SEO naar Answer Engine Optimization (AEO). Want rankings verliezen terrein. Zichtbaarheid in AI-resultaten is de nieuwe KPI. Social search is volwassen. En kennisdeling, niche-autoriteit en goede reputaties zijn belangrijker dan ooit. |
|
|
| |
|