De Digital Services Act, de Digital Markets Act en de toekomstige AI Act. Met welke nieuwe normen en regels moet je rekening houden?
 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 
 
TV
 
 

Beste **vornaam**,

De Digital Services Act, de Digital Markets Act en de toekomstige AI Act. Nieuwe wet- en regelgeving moet de activiteiten van grote techbedrijven reguleren en de privacy van je klant waarborgen.

  • Welke invloed heeft deze verschuiving naar empowerment van de consument op je merk en bedrijfsproces?
  • Welke mogelijkheden biedt serverside tagging?
  • En met welke nieuwe normen en regels moet je rekening houden?

Het is cruciaal dat je het beste juridische advies inwint. Laat je bijstaan door Legal Counsels Naomi van der Louw en Romar van der Leij van DDMA, de grootste branchevereniging voor marketing en data.

 
 
 
De toekomst is zo mooi als je hem zelf maakt. Waarom 100 experimenten niet genoeg is?

Mark de Winter (ClickValue)

De toekomst is zo mooi als je hem zelf maakt. Waarom 100 experimenten niet genoeg is?

Je ziet je conversie oplopen nu je team hard werkt aan CRO. Maar lukt het je ook om boven die honderd experimenten per jaar uit te komen? Het drukt behoorlijk op je resources. Is het de investering altijd waard? CRO expert Mark de Winter laat zien hoe je met automatisering en slimme methodieken je klant beter leert kennen en je resultaat vergroot.

Boost je resultaat >
 
 
In CRO zijn losers ook winners

Maurice Beerthuyzen (ClickValue)

In CRO zijn losers ook winners

Heb je de smaak al te pakken? Conversion Rate Optimization raakt in steeds meer bedrijven dieper geworteld. Eigenlijk heel logisch. Want hoe meer je test, hoe meer je leert en ‘wint’. Je maakt datagedreven keuzes, en dat zie je terug in je conversie. Wat betekent het als je CRO decentraliseert? En hoe laat je CRO nog harder groeien?

Test en win >
 
 
Valt het kwartje al? CRO is een kerntaak. Voor iedereen.

Booking.com, RTL, DPG Media

Valt het kwartje al? CRO is een kerntaak. Voor iedereen.

Hoe bouw je een Culture of Experimentation, kom je hoger op je personalisatie volwassenheid curve en krijg je meer engagement? Welke psychologische factoren spelen een rol wanneer je klant een aankoop doet? En AI voorbij de hype. Het is een van de belangrijkste pijlers van CRO, maar zorgt ook voor gênante uitglijders. Hoe boek je wel succes met AI?

Maak kerntaak van CRO >
 
 

Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware met ondersteuning van Ematters marketing & data engineers.
Wil jij ook meer halen uit emailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.