30 mei 2025
X Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
NIMA Marketing Day
image
JongeHonden kopen geen Cannes-tickets en organiseren 'Gap Year'
Voor het eerst sinds 1992 is creatievenclub JongeHonden dit jaar niet te vinden op het Cannes Lions Festival of Creativity in Frankrijk. Niet omdat ze het niet kunnen, maar omdat ze het niet willen. Dit keer is het een bewuste keuze: JongeHonden gooien het bot tegen de krib en gaan op tussenjaar.
lees verder
X facebook linkedin
image
War Child activeert voorbijgangers met doneerbushokje op Rembrandtplein
Een bushokje waarin je met één druk op de knop kinderen in oorlog helpt.. het klinkt bijna als iets uit de toekomst, maar sinds deze week staat het gewoon op het Rembrandtplein in Amsterdam. War Child lanceerde daar, samen met Noa Collective, O2H Creative Solutions en JCDecaux, de campagne ‘Elk kind telt’. Centraal in de actie: een innovatief bushokje met ingebouwde doneerzuil.
lees verder
X facebook linkedin
bol Retail media spreekt op NIMA Marketing Day!
[advertorial] Stefan Brzozowski en Joshua Thiel van bol Retail Media delen hoe bol als e-commerceplatform transformeert tot mediaplatform – en waarom juist zij het verschil maken. Ontdek waarom strategische integratie van retail media onmisbaar wordt in elke marketingmix – en hoe bol merken helpt groeien in een privacy-first tijdperk. Zij vertellen je dit op donderdag 12 juni, wees erbij!
image
De marketingtransfers van week 21, 2025
Een bescheiden aantal wisselingen deze week, maar daarom niet minder interessant. Van strategie tot innovatie: dit zijn de professionals die van koers veranderen - gesignaleerd door MarketingTribune.
lees verder
X facebook linkedin
image
Otto, Haveman en Cremer schrijven boek 'Merkdisruptie 2025'
In een tijd waarin maatschappelijke onrust en technologische versnelling elkaar in razend tempo opvolgen, vinden Richard Otto, Frank Haveman en Jeroen Cremer het tijd voor het boek Merkdisruptie 2025. Dit is een vervolg op het succesvolle Merkdisruptie uit 2019.
lees verder
X facebook linkedin
NIMA Marketingfacts Jaarboek: een actueel naslagwerk
[advertorial] Het NIMA Marketingfacts Jaarboek 2025 is een handboek en een naslagwerk over marketing voor professionals, docenten en studenten. Van Marketinganalyse tot Customer Experience, van Design tot Data Analytics en AI. Je kunt dit boek gebruiken als actueel naslagwerk, als update, als korte cursus, als uitleg over een deelgebied in marketing of als studiemateriaal. Iedere editie van het Jaarboek is een aanscherping en verbetering van de vorige. Dat maakt dit boek het meest actuele boek over marketing. Nu voor slechts 35 euro en vandaag besteld is morgen gratis verzenden!
image
GroupM omgedoopt in WPP Media
Het recent nog tijdens de Amma’s fors bekroonde GroupM heeft een nieuwe naam gekregen: WPP Media. WPP Media is verbonden via WPP Open van de grote bureaugroep WPP en verenigt media-, data- en productiemogelijkheden om adverteerders grootschalige creatieve personalisatie te bieden.
lees verder
X facebook linkedin
image
Kevin Wetzel van Buckaroo op NMD25: 'Van Calimero tot Challenger'
Kevin Wetzel is Head of Marketing bij payment service provider Buckaroo. Op donderdag 12 juni spreekt hij tijdens Nima Marketing Day editie 2025. Een nadere kennismaking: ‘Ontdek hoe Buckaroo zich transformeerde van het bescheiden jongetje in de klas naar een A-merk in de dynamische en competitieve fintechsector.’
lees verder
X facebook linkedin
Haal het officiële NIMA Marketing AI-Geletterdheid Certificaat
[advertorial] Heb jij hem al? Het AI-Geletterdheid Certificaat is broodnodig. Vanaf 2 februari 2025 is AI-geletterdheid verplicht in Nederland. Iedereen die met AI werkt, moet basiskennis hebben van de technologie, risico’s en ethiek. Volg daarom nu de NIMA Masterclass AI-Geletterdheid en behaal het officiële NIMA Marketing AI-Geletterdheid Certificaat conform de richtlijnen van de AI-Act van de EU. Investering: 595 euro incl. lunch en NIMA AI-Geletterdheid Certificaat.
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.