9 juli 2025
X Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
Gratis whitepapers
image
Jumbo viert zomer met Jan Smit en ‘Tranquilo’
Supermarktketen Jumbo luidt de zomer in met een nieuwe campagne rondom het nummer 'Tranquilo' van zanger Jan Smit. De zomerse sfeer staat centraal in de ‘Proef de Zomer’-campagne, waarin genieten, lekker eten en ontspanning de hoofdrol spelen.
lees verder
X facebook linkedin
image
‘Stats for Equality’ tegen vooroordelen in vrouwenvoetbal
PwC Nederland lanceert tijdens het EK voetbal in Zwitserland de campagne Stats for Equality, ontwikkeld door bureau N=5. Met deze campagne, waarin realtime data en sportstatistieken centraal staan, wil het accountants- en advieskantoor hardnekkige vooroordelen over vrouwenvoetbal doorbreken.
lees verder
X facebook linkedin
GPCM25: dit zijn de Bekroningen Creatie van dit jaar
[advertorial] De Bekroningen zijn beloningen voor kortlopende campagnes binnen contentmarketing, waarbij primair op de uitvoering wordt gelet. Grand Prix Content Marketing reikt de Bekroningen Creatie uit in maar liefst 7 categorieën: Contentdesign, Low budget, Platform / content hub, Podcast, Thought Leadership, Video long-form en Video short-form. Ligt er bij jullie een waanzinnige contentproductie klaar? Stuur hem dan uiterlijk 24 september in.
image
Adnight 2025 start met 'Marketing Talks'
De eerste 40 bureaus die deelnemen aan Adnight Amsterdam 2025 zijn bekend. Nieuw dit jaar is de toevoeging van 'Adnight Marketing Talks' aan de avond: een invite-only opening speciaal voor marketeers, in samenwerking met Nima Young Professionals.
lees verder
X facebook linkedin
image
‘Echte verhalen werken beter dan AI-illusies'
Op het moment dat AI ook de reisbranche razendsnel verandert en influencers steeds vaker virtueel zijn, kiest CheapTickets.nl juist voor echtheid. Met de campagne Your Next Story zet het merk in op authentieke verhalen van echte reizigers - een bewuste tegenbeweging in een wereld vol gefilterde perfectie.
lees verder
X facebook linkedin
Blijf voorop in marketing - óók in de zomer
[advertorial] De zon schijnt, de dagen zijn langer, dus is het tijd om je kennis bij te spijkeren terwijl je ontspant! We hebben een selectie van de meest inspirerende whitepapers samengesteld die je deze zomer niet mag missen.
image
Digital humans, data en durf, zo bouwt Hibou aan de PR van morgen
Afgelopen donderdag 3 juli stroomde het kantoor van Hibou in Amsterdam vol met klanten, vakgenoten en nieuwsgierige volgers. De aanleiding? Het 7-jarig bestaan van het bureau dat de PR-wereld een digitale schop onder de kont gaf én de lancering van een nieuw hoofdstuk. Want Hibou is niet meer het bureau dat in 2018 begon met een frisse blik. Het is een beweging geworden. En die bewéégt opnieuw.
lees verder
X facebook linkedin
image
Secret Sales neemt Vroom & Dreesmann over
Secret Sales, een snel groeiende e-commerce marktplaats voor afgeprijsde mode en beauty, kondigt vandaag de overname aan van Vroom & Dreesmann (V&D) en To Be Dressed. 'Deze strategische stap versterkt de positie van het bedrijf in de Benelux en versnelt de pan-Europese groei.'
lees verder
X facebook linkedin
CFC 2025: de kracht van menselijk contact
[advertorial] In een wereld waarin AI, digitalisering en automatisering razendsnel evolueren, blijft één ding onveranderd: de kracht van menselijk contact. Dit congres draait om die balans tussen high tech en high touch. Het CustomerFirst Congres is er voor iedereen die met klanten werkt, van klantenservice en CX tot marketing en operations. Of je nu werkt aan strategie, uitvoering of innovatie: dit is jouw dag. Mis het niet en bestel je ticket met 75 euro Early Bird korting.
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.