24 februari 2022
Twitter Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
NIMA Marketing Day 2022
image
Jumbo scherpt koers aan met nieuwe topstructuur
Op basis van een uitgebreide strategische analyse heeft Koninklijke Jumbo Food Groep haar nieuwe meerjarenplan geïntroduceerd met daarin een aanscherping van de koers. De nieuwe strategie is erop gericht de sterke positie van Jumbo verder uit te bouwen met een volledige focus op de klant.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Aldi zet 36 sociale huurwoningen neer
MNNRarchitects maakt in opdracht van Aldi Vastgoed en woningbouwvereniging Eigen Haard een winkel- en woonontwerp in het Kootpark te Uithoorn.
lees verder
twitter facebook linkedin
Nog maar 2 dagen om je in te schrijven voor de Shopping Awards
[advertorial] Heeft jouw bedrijf stappen gemaakt in de logistiek op het gebied van proces, voorraadbeheer of bezorging? Schrijf je dan nu in! De DHL Logistiek Award is namelijk een beloning voor het bedrijf die het afgelopen jaar de grootste verbeterslag heeft gemaakt op het gebied van logistiek. Dit is de ideale kans om je kwaliteiten aan Nederland te laten zien! Inschrijven kan t/m 25 februari.
image
Dossier Sportmarketing
Nieuw in 2022! In elke editie van MarketingTribune het 'Dossier’: ouderwetse naam, actuele thema’s. In editie 02 het Dossier Sportmarketing in het kader van de Olympische Winterspelen en later dit jaar het WK Voetbal. Een dossier bestaande uit meerdere artikelen, allemaal te vinden op één plek vol kaders, quotes, facts & figures en linkjes naar voor de marketeer relevante artikelen.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Nederlander bestelt minder bij betaald retourneren
Het merendeel van de Nederlanders (61%) geeft aan minder snel te veel te bestellen als zij zelf moeten betalen voor de retourkosten. Dat blijkt uit een onderzoek van Multiscope.
lees verder
twitter facebook linkedin
NIMA Marketing Day is back!
[advertorial] De 6e editie van NIMA Marketing Day staat weer op de planning! Een dag om je te laten inspireren, nieuwe (praktijk)kennis op te doen, bij te (laten) praten en gedachten uit te wisselen met andere marketingcommunicatieprofessionals. Als er één dag is waar je als marketeer bij moet zijn, dan is het wel NIMA Marketing Day!
image
Effecft Mall of the Netherlands op retail-omgeving gemeten
Begin 2021 opende het nieuwe overdekte winkelgebied Westfield Mall of the Netherlands te Leidschendam de deuren. Nu is de impact van het megaproject op omliggende retailbestemmingen onderzocht.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Dossier Marketeers op Stelling: 'Sportmarketing staat altijd los van politiek'
Voor Dossier Sportmarketing in editie 02 van MarketingTribune legden we ons panel van marketeers de volgende stelling voor: 'Sportmarketing staat altijd los van politiek.'
lees verder
twitter facebook linkedin
Alsjeblieft, 7 whitepapers speciaal voor jou geselecteerd!
[advertorial] In samenwerking met enkele van onze top partners hebben we een mooie selectie gemaakt van de meest recente whitepapers die voor jou interessant kunnen zijn. Met één klik kan je 1 of meerdere van deze whitepapers downloaden. Krijg praktische tips en inzichten omtrent onderwerpen die voor jou van belang zijn. Helemaal gratis!
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.