15 september 2023
Twitter Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
Whitepaper
image
[Jury GPCM23] Bram Koster: 'De schatkist gaat open'
Na het sluiten van de inschrijftermijn j.l. woensdag, signaleert de jury van de Grand Prix Contentmarketing 2023 een forse toename van deelnemers. We spreken de blij verraste co-organisator Bram Koster van het Genootschap van Contentstrategen en van Randstad over de next steps.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Albert Heijn meest succesvolle soundlogo van Nederland
Tijdens de eerste editie van de Nederlandse Sound Logo Top-30 viel de jingle van Albert Heijn in de prijzen. Douwe Egberts en Kruidvat bekleden de 2e en 3e positie. De gehele ranglijst bevat 30 in Nederland gebruikte merkgeluiden en is een initiatief van sonic branding agency Tambr en neuromarketingbureau Unravel.
lees verder
twitter facebook linkedin
'Een CRM-systeem met alleen maar juiste gegevens is een utopie'
[advertorial] Er is de afgelopen jaren veel veranderd in het marketinglandschap en marketeers hebben voor heel wat uitdagingen gestaan. Datagedreven marktbewerking speelt een steeds grotere rol in het helpen oplossen van die marketing uitdagingen en wij, Company.info, helpen B2B-marketeers daar dagelijks bij. Welke ontwikkelingen er volgens ons op komst zijn en hoe die invloed gaan hebben op het B2B-marketinglandschap en dus op de B2B-marketeer?
image
Van Der Lecq: 'Startpunt BoardSupporter is fotografie'
Hij wilde na een indrukwekkende carrière in de bureauwereld terug naar af: Effie-gangmaker, natuurfotograaf en managing director Dick van der Lecq. Vandaag maakt hij bekend wat er volgt. Hij koppelt zijn ervaring aan fotografie en gaat met deze bijzondere propositie reclamebureaus helpen als coach.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Abovo Maxlead lanceert AI Marketing Taskforce
Hoe organiseer je een snel opkomende trend als AI in de interne (marketing)organisatie? Om marketingteams daarin te ondersteunen lanceert Abovo Maxlead een nieuwe dienstverlening: de AI Marketing Taskforce.
lees verder
twitter facebook linkedin
De internationale jongensdroom van Phone Factory
[advertorial] Voor de drie bevriende ondernemers Bart Latenstein, Jan-Willem van der Knoop en Jeffrey van Battum was Nederland al heel snel te klein. België was de eerste logische toevoeging aan hun webshop voor telefoonhoesjes en smartwatchbandjes en twee jaar geleden kwamen daar na Duitsland, ook Frankrijk, Spanje en de UK bij.
image
Rabobank presenteert Rabo Identity Services op Money 20/20
Voor Rabobank ontwikkelde VI Company een KYC-onboardingtool die het proces van Rabo Identity Services laat zien. De tool is volgens VUI ideaal voor bedrijven die wettelijk verplicht zijn om de identiteit van gebruikers vast te stellen.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
[marketeer 184] Jill Snijder - founder Lepelclub
In alweer deel 184 van [marketeer] spreken we Jill Snijder. Zij is founder van de zogenaamde 'Lepelclub' die je helpt bij het vinden van het perfecte lepeltje of tafelkleed. 'We zijn nu druk bezig met het lanceren van de nieuwe collectie, geïnspireerd op het boutique hotel waar het idee is ontstaan.'
lees verder
twitter facebook linkedin
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.