9 mei 2025
X Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
Retail Media Day
image
Kamado Joe haakt in op witte rook Vaticaanstad
Met een attente inhaker op een wereldwijd moment van aandacht, luidt Kamado Joe het BBQ-seizoen in. Zodra de witte rook uit de schoorsteen van het Vaticaan opsteeg vanwege de nieuwe paus, verspreidt Kamado Joe dezelfde kleur rook – maar dan van gloeiend houtskool. Creatief bureau Fightclub stond aan het roer van deze campagne.
lees verder
X facebook linkedin
image
Magnum breidt aanbod uit met utopia-smaken
IJsmerk Magnum breidt zijn assortiment verder uit met de lancering van de 'Utopia lijn'. Dit nieuwe aanbod, bestaande uit Magnum Double Hazelnut en Magnum Double Cherry ijsjes, wil een 'combinatie van multisensoriële ingrediënten bieden' die de grenzen van smaak en textuur verleggen.
lees verder
X facebook linkedin
Minder kosten, meer resultaat – ontdek de slimme aanpak nu
[advertorial] Dynamic Creative Optimization (DCO) is dé sleutel tot schaalbare, gepersonaliseerde en data-gedreven advertenties. Door DCO strategisch in te zetten, vergroot je de relevantie en impact van je campagnes, terwijl je bespaart op tijd en productiekosten. Ontdek in deze whitepaper hoe jij met DCO de slimste route naar succes kiest!
image
De marketingtransfers van week 18, 2025
Terwijl de één na zeventien jaar trouwe dienst weer een nieuwe uitdaging aangaat bij dezelfde werkgever, pakt de ander na acht maanden alweer zijn verhuisdoos in voor 'an offer he couldn't refuse'. ???? MarketingTribune is watching you ????
lees verder
X facebook linkedin
image
'Retailmedia is niet alleen voor de grote spelers'
Op 15 mei verzamelen marketeers, retailers en e-commerceprofessionals zich in Utrecht voor Retail Media Day – een event dat volledig in het teken staat van een vakgebied in opkomst. MarketingTribune sprak alvast met Sira van Zanten en Igor Maiboroda over de kracht van inserts, checkout marketing en in-store activatie.
lees verder
X facebook linkedin
Dit is het programma van Retail Media Day
[advertorial] Het programma is gevuld en we kunnen wel zeggen dat we een fantastische line-up hebben tijdens Retail Media Day! Op donderdag 15 mei staan bij ons op het podium: Future Stores, Jumbo, Unilever, Ahold Delhaize, 10XCREW, Linehub, DVJ Insights, Flywheel, OMD, bol, Dahua, PostNL, GroupM, Coca-Cola, Stratacache, PRN, Nestlé, MediaMarkt en HEMA. Zij delen ontwikkelingen, ervaringen, fouten en must-haves op het gebied van retailmedia. Zorg dat je het niet mist!
image
Kookboek Porsche viert Nederlands streekgenot
Porsche Nederland en Dentsu Creative Amsterdam lanceren een bijzonder lifestyle-initiatief: het kookboek 'Vers van de Weg', exclusief voor Porsche-rijders. Dit boek combineert rijplezier met culinaire verfijning en laat zien dat de liefde voor gastronomie net zo’n beleving kan zijn als het rijden zelf.
lees verder
X facebook linkedin
image
Otrium viert outletgeluk met ‘O’-campagne
Otrium lanceert een nieuwe merkcampagne waarin de iconische ‘O’ uit het logo centraal staat. Het online platform voor outletmode wil met deze audio-first campagne niet alleen informeren, maar vooral ook een gevoel overbrengen: de blijdschap van het ontdekken van topmerken tegen aantrekkelijke prijzen.
lees verder
X facebook linkedin
Bestel nu het nieuwe NIMA Marketingfacts Jaarboek
[advertorial] Wil jij in één keer bij zijn als het gaat om relevante trends, cijfers en best practices op het gebied van marketing? Dan is het Marketingfacts Jaarboek perfect voor jou. Het is een studieboek, naslagwerk en korte cursus in één. Geen boek dat je van cover tot cover leest, maar een serie bondige hoofdstukken en hot topics die samen de essentie van marketing omvatten. Bestel de nieuwe editie nu voor 35 euro.
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.