Met Albert Heijn, Wehkamp, MediaMarktSaturn N3XT en Jumbo Tech Campus 

Image
Image

Kijk online mee naar het RetailTrends-event What's Next in Retail Tech. Het technologie-event voor professionals in retail en brands, brengt je op de hoogte van de belangrijkste ontwikkelingen, reikt handvatten aan hoe je technologie inzet voor nieuwe manieren om klanten te binden en biedt een inkijkje in de dag van overmorgen. 

 

Online ticket: € 145 ex btw
Online ticket RetailTrends-members:
€ 75 ex btw

Koop hier je tickets

Koop je tickets op RetailTech.nl of check hier de sprekersline-up van 2020

Image

Gerhard van der Bijl - CTO/CIO Albert Heijn, Gall & Gall, Etos
Albert Heijn investeert in data, digital en tech om verder te transformeren van supermarkt naar toonaangevend food- en techbedrijf. Daarom is de AH Technology Community opgericht, met nu al vijfhonderd mensen in dienst en dat aantal zal nog flink toenemen. Gerhard van der Bijl is als cto eindverantwoordelijk voor alle techinitiatieven van Albert Heijn en zusterketens Etos en Gall & Gall. Hij biedt een kijkje in de innovatiekeuken van deze grote Nederlandse winkelketens.

 
Image

Charly Toni -CTO Wehkamp

Na een wisselende carrière met succesvolle en minder succesvolle techstartups is Charly Toni alweer vier jaar cto bij Wehkamp, zijn eerste ‘corporate’ rol en naar eigen zeggen een van de weinige dingen die hij zo lang heeft volgehouden. Hij neemt je mee in hoe je binnen een groot e-commercebedrijf een omslag in mindset teweeg brengt als het op technologie aankomt. Ook biedt hij je inzicht in Wehkamps ‘pacman-strategie’ om het platform te verbeteren, met maximale waarde voor de consument als uitgangspunt.

 
Image

Anneke Keller - Managing director Jumbo Tech Campus

Jumbo riep drie jaar geleden zijn eigen techcampus in het leven, een werk- en leeromgeving voor digitale toptalenten. De snel groeiende supermarktketen wilde technologische diensten niet meer inkopen, maar deel maken van de eigen organisatie. Anneke Keller leidt deze innovatiebroedplaats en gaat in op de doelen en de ervaringen tot zover.

Image

Peter Hinssen - auteur The Day After Tomorrow

De technologische schok die retailers gaat opschudden, doet techondernemer Peter Hinssen een beetje denken aan Buienradar. “Je ziet die bui wel aankomen, maar het blijft moeilijk inschatten waar en wanneer hij precies valt.” Daarom moeten bedrijven hun blik niet op vandaag en morgen, maar op óvermorgen richten, zegt hij in zijn bestseller The Day After Tomorrow. Retail is volgens hem bij uitstek een sector die achterop dreigt te raken. Maar het is nog niet te laat.

Image

Sonja Moosburger (DUI) - CEO MediaMarktSaturn N3XT

MediaMarkt wil pionier zijn en blijven op innovatiegebied en stampte de afgelopen jaren tal van initiatieven uit de grond. Van een VR-winkel van Saturn tot robots die de voorraad checken bij MediaMarkt. Veel innovaties komen voort uit MediaMarktSaturn N3Xt, een speciaal opgerichte innovatietak. Sonja Moosburger staat aan het hoofd en biedt graag een blik achter de schermen.

 

Dit is een webinar die we opnemen voorafgaand aan What's Next in Retail Tech. Op de dag van het event wordt dit gepubliceerd om de eventspagina waar ook de livestream van het event te vinden is. 

 
Image

Dr. Roeland Dietvorst - Neurowetenschapper

Retailers en marketeers kunnen natuurlijk niet in het hoofd van consumenten kijken. Of wel? Ja, zegt wetenschapper Roeland Dietvorst. Hij is gespecialiseerd in neuromarketing, een jong vakgebied dat zowel gejuich als kritiek uitlokt. “Onethisch? Ik vind het juist onethisch om dit soort nieuwe inzichten naast je neer te leggen.” Hoe zit het bijvoorbeeld met de ‘koopknop’ die mensen in hun brein zouden hebben? “Een controversiële metafoor, maar wel verdomde accuraat.”

Image

Pamela Pavliscak (VS) - Futurist & Tech Expert

Nog even en machines herkennen emoties eerder en nauwkeuriger dan mensen. Onze relatie met technologie wordt voor het eerst in de geschiedenis wederkerig, voorziet Pamela Pavliscak. Als expert op het gebied van emotioneel intelligent design wil ze retailmerken en consumenten bewustmaken van de gevolgen van dit scenario, dat realistischer is dan ooit.

 

Dit is een webinar die we opnemen voorafgaand aan What's Next in Retail Tech. Deelnemers van het event kunnen zich inschrijven voor het webinar om live te volgen. Op de dag van het event wordt dit gepubliceerd om de eventspagina waar ook de livestream van het event te vinden is. 

 
Image

 

Eva de Valk, Dagvoorzitter
Over de moderator van What's Next in Retail Tech


Eva de Valk is journalist en gespecialiseerd in technologie en (corporate) innovatie. Eerder werkte zij als techcoördinator bij NRC en was zij correspondent in Silicon Valley voor diverse Nederlandse media. Op het RetailTrends-event What's Next in Retail Tech is Eva moderator. 

Image

Businesspartners 2020

Image

Businesspartner worden?

Mail dan naar Gideon ten Holte (gideon@retailtrends.nl) voor meer informatie.

Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.