21 mei 2025
X Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
NIMA Marketing Day
image
Feyza Tamer nieuwe marketingdirecteur ING Nederland
?Feyza Tamer is per direct benoemd tot Directeur Brand, Marketing en Communicatie bij ING Nederland. De ervaren marketeer combineert deze nationale functie met haar bestaande rol als Head of Global Brand & Marketing bij ING Groep.
lees verder
X facebook linkedin
image
Puzzelspellen stimuleren brein in nieuwe samenwerking
Smart Toys & Games en de Hersenstichting slaan de handen ineen om hersengezondheid op een speelse manier te stimuleren. Onder het motto ‘een fitte geest voor iedereen’ worden de krachten gebundeld in een partnership dat jonge én oudere hersenen uitdaagt.
lees verder
X facebook linkedin
image
Picnic start campagne met goedkoper Duits assortiment
Online supermarkt Picnic introduceert een nieuw assortiment van ongeveer vijftig populaire producten die in Duitsland voordeliger zijn ingekocht. Nederlandse klanten kunnen de artikelen vanaf deze week bestellen via de Picnic-app.
lees verder
X facebook linkedin
image
Nieuwe Eredivisiebal eert internationale invloed
De Eredivisie CV en Derbystar hebben vandaag de officiële wedstrijdbal voor het seizoen 2025/‘26 gepresenteerd: de Globall. De nieuwe bal is een ode aan de internationale invloed op de Nederlandse competitie en wordt gedeeld met 123 landen die voetballers aan de Eredivisie hebben geleverd.
lees verder
X facebook linkedin
image
[onderzoek] Nederlandse consument haakt af bij hoge verzendkosten
Hoewel de Nederlandse consument zich steeds prijsbewuster opstelt, blijkt gemak nog altijd koning in de wereld van e-commerce.
lees verder
X facebook linkedin
image
Kim van der Weide van Upperbloom: 'Groen wordt steeds vaker ingezet als strategisch onderdeel van het totaalconcept'
In aflevering 128 van ‘Mijn Marketing’ is het woord aan Kim van der Weide, Marketing & Sales Manager bij Upperbloom: ‘Een scale-up die buitenruimtes groener, mooier en slimmer maakt.’
lees verder
X facebook linkedin
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.