Bekijk de online versie

 

Hi John,

Een goede online klantbeleving draait niet om mooie proposities en de beste producten of diensten, maar om gemak, snelheid, ervaring en betrokkenheid.

Als je als organisatie aan de torenhoge verwachtingen van klanten voldoet, pluk je daar structureel de vruchten van. Denk aan meer leads, klanten en omzet, en ook een hoge klantloyaliteit.

Hoe staat het met je eigen online customer journey? Hoe biedt de website van jouw bedrijf steevast meerwaarde om klant te worden en blijven?

De beste experts op het vlak van customer experience (CX) en user experience (UX) kunnen je helpen met de eerste stappen of het verbeteren van je huidige aanpak. Ook iets voor jou? Er zijn nog plekken vrij voor deze upcoming trainingen:

User Experience ⭐ 8.5

Een optimale gebruikerservaring met UX Design, Proces & Research. 

Bekijk nu

E-commerce & webshops

AAan de slag met e-commerce, buyer persona's & conversie-optimalisatie. 

Bekijk nu

Customer journey & personalisatie

Creëer persoonlijke klantervaringen en verbeter je resultaten. 

Bekijk nu

Conversie-optimalisatie ⭐ 8.6

Structureel betere resultaten met onderzoek, analyse & optimalisatie. 

Bekijk nu

Niet helemaal zeker welke training het beste bij je past? Ik denk graag vrijblijvend met je mee. Neem hiervoor contact met me op.

Arwen Huisman
Opleidingsadviseur
+31 30 200 10 40

PS Een of meerdere van deze trainingen volgen in combinatie met bijvoorbeeld de training Google Analytics en/of Growth hacking? Dat is niet alleen slim voor je website en marketing, maar ook voor je portemonnee. Je ontvangt namelijk 10% korting! 

Afmelden Academy Update | Wijzigen voorkeuren

Liever helemaal geen mails meer van ons ontvangen? Laat het dan weten.
Frankwatching, Atoomweg 1, 3542AA, Utrecht, Nederland