Met Emerce TV blijf je op de hoogte
|
| Hi **vornaam**, In de nieuwste release op Emerce TV zie je hoe Omoda klantdata verzamelt met gamification, AkzoNobel campagnes veel sneller kan uitrollen via één contentplatform en hoe supermarkt Coop een mobile-first loyaliteitsstrategie heeft opgezet. Lewis deelt inzichten uit de praktijk rond het digitale productpaspoort (DPP), dat verplicht in aantocht is maar in de uitvoering vaak complex blijkt. En ook: hoe een autofabrikant zijn contentproductie stroomlijnt met PIM/DAM. Bekijk de video's op Emerce TV. |
| |
| Aron Lewis (Lewis Retail) Geen korting, wél data: Aron Lewis (Lewis Retail) laat zien hoe Omoda klanten laat meespelen voor het terugwinnen van hun aankoopbedrag. Slimme gamification in plaats van standaardkorting, en tegelijk waardevolle klantdata verzamelen voor e-mail, site en winkel. |
|
|
|
| Pieter Stroop van Renen (Censhare) PIM en DAM als fundament voor schaalbare content Een autofabrikant werkte met 300 tools voor één campagne. Pieter Stroop van Renen (Censhare) toont hoe je processen stroomlijnt: content, productinfo en beelden samenbrengen in één systeem (PIM & DAM) voorkomt dubbel werk en versnelt time-to-market. |
|
|
|
| Joris Vollebergh (AkzoNobel) & Eric van der Hoeven (Full Force Digital) Door één centraal platform, AI-ondersteunde publicatie en een slimme content supply chain rolden ze ‘De Kleur van het Jaar’ tegelijk uit in 48 markten. De aanpak leidde niet alleen tot meer snelheid, maar ook tot minder fouten en een blijer team op de werkvloer. |
|
|
|
| Sophie van Daele (Bazaarvoice) Bereik én omzet: zo maximaliseer je je contentstrategie Bezoekers die interactie hebben met klantcontent converteren 160 procent vaker. Sophie van Daele (Bazaarvoice) deelt hoe merken als GHD en Electro Depot met slimme inzet van user generated content hun ROI verdubbelen. |
|
|
|
| Coen Doolaard (Apadmi) 57 procent van alle e-commercebestedingen verloopt via mobiel. De sleutel? Gemak en personalisatie. Supermarkt Coop laat zien hoe dat werkt. Samen met Apadmi ontwikkelden zij een app die klanten realtime, gepersonaliseerde aanbiedingen toont op basis van hun koopgedrag. Het resultaat: een ROI van 12 keer en appgebruikers die 3,3 keer zoveel besteden als niet-appgebruikers. |
|
|
|
|