Met Zalando, Albert Heijn, Picnic en bol.com

Image
Image

Het RetailTrends-event What's Next in Retail Tech prikkelt retailers en merken om uit hun comfortzone te komen. Deze dag met 350 professionals in retail en brands, brengt je op de hoogte van de belangrijkste ontwikkelingen, reikt handvatten aan hoe je technologie inzet voor nieuwe manieren om klanten te binden en biedt een inkijkje in de dag van overmorgen. 

 

Datum: 5 november 2019

Locatie: Pakhuis de Zwijger Amsterdam

 

Check hier het programma en de volledige line-up van 2019

 
Image

Claudius Jablonka, director Retailtech Hub 

Retailers en merken verbinden met startups en technologie

MediaMarktSaturn riep twee jaar terug de Retailtech Hub in het leven. Samen met het Plug and Play Tech Center uit Silicon Valley werd zijn bestaande startupaccelerator uitgebreid naar een open platform, waar ook andere retailbedrijven voor zijn uitgenodigd. De focus van het programma ligt op techstartups die door de gehele waardeketen van de retail heen actief zijn. Talloze innovatievelingen hebben zich voor startupprogramma aangemeld en verschillende innovaties zijn al daadwerkelijk geïmplementeerd. Ook retailers als Lidl en Kaufland zijn partner in het programma. Claudius Jablonka, die de leiding heeft over Retailtech Hub, geeft inzicht in hoe startups grote retailers kunnen helpen innoveren.

 

Koop hier je tickets

 
Image


 

Vera Rensink van bol.com 

Pionieren in de wereld van 'voice'

 

Winkelen met je stem: het lijkt soms nog ver weg, maar is dichterbij dan je denkt. Albert Heijn en bol.com trekken binnen Ahold Delhaize samen op om met stemgestuurde kanalen te experimenteren. Bol.com biedt via de Google Home bijvoorbeeld hulp bij het vinden van een leuk cadeau of het checken van je bestelstatus, terwijl klanten van Albert Heijn daar onder meer met boodschappenlijstjes en recepten aan de slag kunnen. Vera Rensink staat samen met Stijn Verhoeven van Albert Heijn op het podium in het keuzeprogramma om hun belangrijkste inzichten op het gebied van voice te delen.

 

Koop hier je tickets

 
Image


Richard van Hooijdonk, futurist

De toekomst van retail in handen van 'extreme digital'

De manier waarop wij winkelen verandert al jaren. Online heeft de traditionele winkelstraat grote schade toegebracht. En mobiel legt extra druk op de winkel van vroeger. Virtual reality en 3D-printers maken het mogelijk om beleving en productie te combineren. Robots nemen bediening graag van mensen over. En kunstmatige intelligentie zorgt voor het optimaal benutten van alle beschikbare kanalen. Trendwatcher en futurist Richard van Hooijdonk neemt je mee op reis. Ultrachannel is de toekomst.

 

Koop hier je tickets

Image

Businesspartners 2019

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.