Kortingstickets nog 3 dagen verkrijgbaar! | Hi marketeer, |
|
|
|
We zijn verheugd dat John Fix het hoofdpodium zal betreden. John heeft een carrière van 27 jaar bij Procter & Gamble doorlopen en wordt erkend voor zijn hoofdrol in het succesvolle proces van P&G naar audio-advertising. |
|
|
Tijdes zijn sessie Integrating audio in P&G’s traditional media strategy biedt hij een praktisch kader voor merken om audio-advertising effectief te integreren. Door te focussen op effectiviteit, schaalbaarheid, creativiteit, data en (sonic) branding, kunnen merken ervoor zorgen dat hun audio-inspanningen optimaal zijn en meer bereik en impact genereren.
Laat je inspireren door John en meer dan 70 andere gerenommeerde sprekers. Koop nu je ticket en profiteer van € 50,- korting. Let op: de korting is nog maar 3 dagen geldig. Daarna geldt het reguliere tarief. Koop nu je ticket met € 50,- korting. |
|
|
|
|
Deze kortingstickets zijn verkrijgbaar t/m 25 mei, daarna geldt het reguliere tarief. |
|
|
Ben je lid van NIMA, dan heb je een persoonlijke kortingscode voor jouw gratis ticket per e-mail ontvangen. Heb je hier een vraag over? Neem dan contact op via: members@nima.nl | |
|
|
Meer nieuwe sprekers op NMD25 |
|
|
| Stefan Brzozowski bol Retail Media |
|
| Joshua Thiel bol Retail Media |
|
| Renée van der Westen Opvallers |
|
| Theo van der Steen MarketResponse |
|
|
| Karin van de Braak Havenbedrijf Rotterdam |
|
| Martin van der Meer
Kantar |
|
|
| Jasper Koekoek De Nieuwe Zaak |
|
|
|