Image
 
Image
 

Is kosteloos verzenden en retourneren een achterhaald begrip?

Grote platformen als Zalando en bol.com namen ooit de kosten voor verzenden en retouren bij de consument weg. Inmiddels lijkt het erop dat deze trend wordt doorbroken en zij hun verdienmodellen herzien. Alleen is de Nederlandse consument inmiddels wel gewend geraakt aan het begrip kosteloos verzenden en retourneren.

 
Image
 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Het nieuwste en grootste pareltje van Lululemon
 

Het nieuwste en grootste pareltje van Lululemon

 

Yoga- en sportkledingmerk Lululemon heeft in Chicago zijn grootste winkel tot nu toe geopend. En je kunt er meer dan alleen maar shoppen.

Dit is de hel: een pakketje ophalen bij buurvrouw Nel
 

Dit is de hel: een pakketje ophalen bij buurvrouw Nel

 

We kennen allemaal de voordelen van onlinebestellen en thuisbezorgen. Maar over de nadelen wordt vaak niet nagedacht, meent Hans Verstraaten. Hoe verschrikkelijk buren kunnen zijn bij wie een pakketje is afgeleverd bijvoorbeeld.

 
Image
 
 
Image
 
De week in vijf supermarktberichten
 

De week in vijf supermarktberichten

 

RetailTrends tipt wekelijks uitingen op de sociale kanalen, buitenlandse nieuwssites en andere media die een beeld geven van wat zich zoal buiten onze landsgrenzen heeft afgespeeld. Vandaag onder meer: Walmart-medewerkers vrezen controle op social media en verse vis blijkt niet zo vers.

RetailTrends 7/8: Havaianas, Dick Boer, Lush en de Retail & Brands Festival-special
 

RetailTrends 7/8: Havaianas, Dick Boer, Lush en de Retail & Brands Festival-special

 

Iets meer dan een jaar geleden zwaaide Dick Boer af als ceo van Ahold Delhaize en dat betekende het einde van zijn toch al vrij zeldzame media-optredens. Dat hij nu toch een interview geeft is het gevolg van zijn benoeming tot de Retail Hall of Fame.

Advertorial

Personal shopping in het digitale tijdperk
 

Personal shopping in het digitale tijdperk

 

Must see! Een verkooptool die persoonlijk advies combineert met een unieke klantervaring? Dat is de Slimme Passpiegel! Deze innovatie is dé ideale assistent van de winkelmedewerker. De spiegel geeft suggesties voor combinatiestukken, inzicht in de winkelvoorraad en de klant kan zichzelf zien vanuit alle mogelijke hoeken.

Advertorial

Staat de klant centraal?
 

Staat de klant centraal?

 

Als bedrijf moet je consumenten in het middelpunt plaatsen en tegelijkertijd aan hun talloze verwachtingen voldoen. Maar hoe kun je op deze eisen anticiperen of ze zelfs overtreffen?

Image

Whitepapers

» Last-mile delivery challenge

 

» BrandzTop 30 meest waardevolle Nederlandse merken

 

» Datagedreven besluitvorming dankzij advanced analytics

 

» Shopper-first retailing

 

» Omzet ligt voor het oprapen als je aan de juiste knoppen draait 

» Meer whitepapers

 
Image
 
Open het magazine
Image
 
Image
 

» Jeanine Holscher operationeel directeur Blokker Holding

» Bestseller-eigenaar investeert in modeplatform

» PostNL hoeft pakket van buitenlandse webshop niet te bezorgen

» Ekoplaza streeft naar negentig vestigingen eind dit jaar

» Jumbo introduceert 'kletskassa'

Events save the date

Retail & Brands Festival 12 september 2019

What's Next in Retail Tech 5 november 2019

Stores That Wow  11 februari 2020

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.