18 augustus 2023
Twitter Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
Dept Schiphol
image
KPN lanceert W-Sport: zender met 24/7 vrouwensport
KPN start op 18 augustus met een nieuwe sportzender, die 24/7 vrouwensport uitzendt. Op W-Sportdat in het basispakket van KPN te zien is, wordt dagelijks onder meer voetbal, motorsport, basket, volleybal en andere sporten met vrouwen uitgezonden.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Slimme aankoop Philips door Agnellis vanwege brand value 2022
Exor, het investeringsvehikel van de familie Agnelli (Fiat) kocht deze week een belang van 15% in Philips voor $ 2,8 miljard oftewel 2,57 miljard euro. Dat lijkt een slimme beslissing voor de lange termijn, gezien de stijgende merkwaarde van Philips.
lees verder
twitter facebook linkedin
Blijf up-to-date met de nieuwste trends
[advertorial] Wil jij helemaal up-to-date blijven met de nieuwste trends en ontwikkelingen in e-commerce? Dan mag je Shopping Today op 12 oktober in DeFabrique in Utrecht absoluut niet missen! Tijdens dit grootste e-commerce-kennisevent van Nederland brengen we meer dan 1.400 professionals uit de sector samen. Of je nu een retailer, brand, techbedrijf, consultant of solution provider bent, op Shopping Today vind je alle belangrijke spelers om je netwerk uit te breiden.
image
Kruidvat: voordeel is thema van nazomercampagne
Vanaf maandag 21 augustus a.s. start Kruidvat met de campagne ‘We gaan er weer VOORdeel’. Na de dure zomerperiode kunnen naar eigen zeggen ‘klanten bij Kruidvat terecht voor alles wat ze nodig hebben. ‘
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Grand Prix Content Marketing: 'Content marketing is omnipresent'
Op 31 oktober worden ze weer uitgereikt, de prestigieuze Grand Prix Content Marketing-awards en -bekroningen. Inschrijven is nog tot 13 september mogelijk. Freek Janssen van het Genootschap van Contentstrategen legt uit waarom je als content marketeer eigenlijk niet mag en kunt ontbreken op dit nationale content marketing-feest.
lees verder
twitter facebook linkedin
Customer engagement, loyaliteitsmanagement en employee experience
[advertorial] Tijdens het CustomerFirst Congres op donderdag 5 oktober leer je alles over deze onderwerpen. Bovendien komen de nieuwste trends en innovaties aan bod, zoals ChatGPT, hyperpersonalisatie, 3D-tools, marketing automation, OpenAI en nog veel meer! Dat wil je toch niet missen? Koop nu je kaartje.
image
Diageo introduceert cocktailtaps in horeca en clubs in Nederland
Drankproducent Diageo, bekend van onder meer Smirnoff, Captain Morgan en Baileys, introduceert cocktailtaps met de populaire cocktails: Smirnoff Espresso Martini, Smirnoff Passion Fruit Martini en Captain Morgan Strawberry Daiquiri.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
DOSSIER SUMMER IN THE CITY De zomer van... Mitchel Oude Nijhuis van Kees Smit Tuinmeubelen
Mitchel Oude Nijhuis is Directeur E-commerce & Marketing bij en mede-eigenaar van Kees Smit Tuinmeubelen. Vakantie draait bij hem om het samenzijn met familie en vrienden en het maken van herinneringen.
lees verder
twitter facebook linkedin
Blijf up-to-date met de nieuwste trends en best practices met het NIMA Marketingfacts Jaarboek 23-24
[advertorial] Met bijdragen van meer dan 30 marketingexperts en actuele inzichten over onderwerpen als data analytics, customer experience en marketing-ethiek, is dit het meest actuele naslagwerk over marketing in Nederland. Of je nu een professional, docent of student bent, dit boek is een onmisbare bron van kennis en inspiratie.
image
Hema lanceert collectie op gamingplatform Roblox
Op 18 augustus gaat Hema in samenwerking met social technology agency Gospooky live met een speciale Slayma summer school-collectie op social gaming platform Roblox. Hema is daarmee naar eigen zeggen het eerste Nederlandse merk dat Roblox inzet binnen een marketingcampagne.
lees verder
twitter facebook linkedin
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.