27 januari 2025
X Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
Branded Content Event
image
70% van de Nederlanders ervaart contactarmoede
Een zorgwekkende trend komt aan het licht: maar liefst 70% van de Nederlanders ervaart contactarmoede, een gevoel van tekort aan écht sociaal contact. Dit blijkt uit onderzoek uitgevoerd in het kader van de Mooiste Contact Maand, een initiatief van het KPN Mooiste Contact Fonds.
lees verder
X facebook linkedin
image
Today is Greenday combineert gezond, gewild en betaalbaar
Het eerste restaurant en takeaway van 'Today is Greenday' heeft dit weekend de deuren geopend in Amsterdam. Met een onderscheidende insteek van betaalbare maaltijden, dagelijks vers bereid met de beste lokale producten moet de formule het verschil gaan maken. Wij nemen een kijkje.
lees verder
X facebook linkedin
'Een vitale gemeente­ambtenaar maakt het verschil voor de burgers'
[advertorial] A&O fonds Gemeenten ondersteunt alle gemeenten in Nederland om hun ambtenarenkorps een veilige, uitdagende en gezonde werkomgeving te bieden. De landelijke ‘Jij bent Nodig! - Moment met Mij’ campagne heeft de noodzaak van duurzame inzetbaarheid onder ambtenaren succesvol onder de aandacht gebracht.
image
Cosmeticamerk dr. Hauschka kiest voor Gardeners
Dr. Hauschka, expert in 100% natuurlijke cosmetica, kiest voor Gardeners als pr-bureau voor de Nederlandse en Belgische markt.
lees verder
X facebook linkedin
image
Lisa Klein Molekamp-Melsen van Vitakraft: 'Te gek als je als merk iets voor een mens kunt betekenen'
Lisa Klein Molekamp-Melsen is Marketing- & Communicatiemanager bij Vitakraft Benelux. Voor de 117e aflevering van ‘Mijn Marketing’ reageert zij op een aantal steekwoorden: ‘Ik moet elk jaar de grens over, anders word ik onrustig.’
lees verder
X facebook linkedin
image
Hak-in-Pak geeft boost aan peulvruchtencategorie
De kartonnen pakjes van Hak-in-Pak, die in 2024 werden geïntroduceerd in de Nederlandse supermarkten, zijn inmiddels ruim twee miljoen keer over de toonbank gegaan. Hak heeft de betaalbare en kleurrijke pakjes geïntroduceerd om de eiwittransitie een boost te geven.
lees verder
X facebook linkedin
image
Kwart eeuw innovatie en impact in marketing
3MO, het adviesbureau dat marketing- en communicatie-inspanningen efficiënter en effectiever maakt, viert dit jaar zijn 25-jarig bestaan. Sinds de oprichting door Alfred Levi in 2000 heeft het bedrijf een indrukwekkend palmares opgebouwd en blijvende impact gemaakt in de Nederlandse marketingsector en daarbuiten.
lees verder
X facebook linkedin
image
SIRE verwelkomt drie nieuwe bestuursleden
SIRE heeft haar bestuur versterkt met drie prominente namen uit de Nederlandse marketing- en communicatie-industrie: Yvonne Prins, Eric Kip en Johan van der Zanden. Met hun jarenlange ervaring in de reclame- en mediawereld en bewezen expertise in het ontwikkelen van impactvolle campagnes, worden zij gezien als waardevolle toevoegingen om de ambities van SIRE de komende vier jaar naar een hoger niveau te tillen.
lees verder
X facebook linkedin
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.