Sprekers van o.a. Rabobank, The Avocado Show, Heineken, bol.com en Rituals Bekijk de online versie hier
Beste ,

De NIMA Marketing Day is ontstaan vanuit het idee dat we op één dag zoveel mogelijk onderdelen van het marketingvak willen belichten. Dat is gelukt! Het programma is compleet en Team NMD18 is bezig met de laatste loodjes. Wil jij een overzicht van alle sprekers en sessies? Dan kun je hier alvast het blokkenschema downloaden. Je ontvangt deze ook bij binnenkomst op 21 juni.

Het belooft een waanzinnige inspirerende kennisdag te worden. De kaartverkoop gaat dan ook heel hard! Heb jij nog geen ticket? Wees dan snel, want vol = vol. We hebben namelijk plek voor máár 1600 mensen. Ben jij erbij?

Alle gratis kaarten zijn op! Enkel betaalde kaarten nog beschikbaar.
Bekijk programma »
Bestel je ticket »
We lichten nog één keer een aantal sprekers voor je uit. Wil je op de hoogte blijven van de actuele kaartverkoop, sprekers, sessies, de pubquiz of onze cocktailbar, volg ons dan op twitter.

Doritos

Daan de Waal & Nathalie Schepers

#playbold - De reden voor een Gouden Effie

Het afgelopen jaar wint Doritos met de #Playbold campagne (periode 2014 – 2017) een Gouden Effie. Met een scherp gefocuste strategie, gewaagde en consistente creaties realiseert het dan ook een bizar goed resultaat. Hoe heeft Doritos dit bewerkstelligd en waarom is deze strategie een prijs waard?

De Bijenkorf

Sandy Zwanepol & Jorrit de Groot

Data insights as a driver for personalization

Wij nemen je in deze sessie graag mee hoe de Bijenkorf haar klantinzichten inzet voor een personaliseerde online communicatie. We  geven een kijkje achter de schermen, hoe de Bijenkorf succesvol inspeelt op behoeften van de klant en daarmee steeds relevantere persoonlijkere ervaringen weet te bieden.

Grendel Games

Tim Laning

Games als marketinginstrument

Videogames zijn sinds de komst van de mobiele telefoon en het internet niet meer weg te denken uit het marketing en communicatie landschap. De wens om te spelen is zo’n beetje een eerste levensbehoefte, beargumenteerd Tim Laning van Grendel Games. Van dino’s sparen met Freek Vonk bij een grote supermarktketen tot gratis Xbox spellen ontwikkeld voor een groot fastfood restaurant.

Vanwege de automatische verzending worden antwoorden op deze e-mail niet gelezen.
Wij verzoeken je bij vragen de contactpagina op onze website te raadplegen.
Je ontvangt deze e-mail omdat je jouw e-mailadres: newsletter@newslettercollector.com aan ons hebt opgegeven. Stel je deze wijze van informeren niet op prijs, klik dan hier om je profiel te wijzigen.

Deze e-mail is verstuurd met de e-mailmarketing software Clang van e-Village.
Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Laat je gegevens achter en wij nemen contact met je op.