| Het klinkt als een product dat te mooi is om waar te zijn: een blouse die niet kreukt, vlekt of stinkt. En toch is dat precies wat de kleding van Labfresh anders maakt dan andere kleding. Inmiddels is de startup veranderd in een bedrijf dat dit jaar twee miljoen euro omzet verwacht te draaien. |
| IKEA heeft in het centrum van Londen een nieuw stadswinkelconcept geopend. Met een oppervlak van vierhonderd vierkante meter is de Londense studio beduidend kleiner dan de traditionele IKEA-vestigingen. Zonder productvoorraad en Zweedse balletjes, maar aan inspiratie geen gebrek. |
| Spekers van Zalando, bol.com, Adyen en onderwerpen als neuromarketing, instore technologie en chatbots: het programma van What's Next in Retail Tech is bekend. |
| HEMA is weer in Nederlandse handen en dat is voor Kitty Koelemeijer reden voor een feestje. Maar cruciaal voor de duur daarvan, is de relatie tussen franchisegever en franchisenemers. Want hoewel na een jarenlang conflict de vrede is getekend, ligt een nieuw conflict altijd op de loer. |
| Een honderd procent verkoopgarantie een illusie? Niet helemaal, want verkoopsucces is niet meer of minder dan op het juiste moment de juiste consument bereiken. Carin Frijters geeft een aantal tips om dat voor elkaar te krijgen. |
| De vraag naar wifi blijft maar stijgen. Overal wil men verbinding maken met het internet met verschillende soorten apparaten. Om aan deze vraag te kunnen voldoen, is het in sommige gevallen noodzakelijk het netwerk uit te breiden. |
RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.
|