9 oktober 2020
Twitter Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
Marketingfacts Jaarboek
image
Labfresh wil met nieuwe tv-commercial 'gevestigde stereotypes' veranderen
Online kledingwinkel Labfresh lanceert een nieuwe tv-commercial, ontwikkeld door een team van 15 verschillende nationaliteiten. Regisseur Safi Graauw (32) spreekt van 'een van de meest diverse reclames van Nederlandse bodem ooit'.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Monitor consumentengedrag: Consumenten hongerig naar informatie
Nederland maakt zich weer net zoveel zorgen als in maart. Tegelijkertijd is de informatiebehoefte groot, niet alleen vanuit de overheid, maar ook vanuit merken. Aan marketeers de uitdaging om hierop in te spelen.
lees verder
twitter facebook linkedin
Lees hier het meest recente onderzoek van Forrester op het gebied van Lead management
[advertorial] Een van de meest invloedrijke onderzoeks- en adviesbureaus van de wereld, Forrester Consulting, heeft een onderzoek uitgevoerd naar de oplossingen voor lead management. Dit onderzoek geeft inzage aan B2B marketeers om klantervaringen te transformeren door engagement in iedere fase van complexe buying journeys toe te passen. Door de inzet van onafhankelijk onderzoek, data en analyses heeft Forrester Consulting interviews afgenomen met gebruikers van de verschillende software pakketten die ervaring hebben met de voordelen, kosten, risico's en potentiële rendement op investeringen (ROI).
image
Utrecht Rainbow Festival: we zijn één
In het kader van het Rainbow Festival, dat dit weekend in Utrecht plaatsvindt, presenteren zes 'roze organisaties' een nieuwe campagnefilm. Doel is om de LHBTQI+-community een hart onder de riem te steken in coronatijd. Lemon Scented Tea en DPPLR hebben de film ontwikkeld.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Becel heeft hart voor de boomer
Becel claimt in haar nieuwe campagne de + van een sterk hart. In de campagne, ontwikkeld door N=5, gaat Becel weer terug naar de kernbelofte van het merk: Een sterk hart.
lees verder
twitter facebook linkedin
Grijp de kans om je kennis bij te werken met sterke whitepapers
[advertorial] BBP Media is hét platform voor e-commerce, marketing en customer service professionals. We geven je vandaag een aantal ijzersterke whitepapers, zodat je kennismaakt met nieuwe inzichten over het onderwerp dat jou nu het meest aanspreekt. Gratis en voor niks. Neem snel een kijkje! En doe je voordeel met deze exclusieve en waardevolle content.
image
Vegetarische Slager versus Europees verbod op vega-vleesnamen
De Vegetarische Slager roept volgers op om zich met live memes op Instagram uit te spreken tegen een mogelijk verbod op vleesnamen voor vegetarische producten door de EU.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
[CMO] Mirjam Van Coillie van Gazelle: 'Marketing is voor mij een holistisch vak'
In deel 8 van MarketingTribune's rubriek 'CMO in het diepe' Mirjam Van Coillie van Gazelle: ‘Marketing is voor mij een holistisch vak.’
lees verder
twitter facebook linkedin
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.