Hi **vornaam**,
Wat betekent ondernemen met lef in de digital fashion business? Hoe zorg je voor members en loyale klanten voor je webshop, in een drukbevolkt digitaal landschap? Leer op 22 september van innovatieve fashion brands en retailers wat zij anders doen, om een winstgevend merk te zijn voor consumenten.
Met onder meer op het programma:
· Mood conceptstore: welke rol speelt persoonlijke groei in je brand story en hoe blijf je daarin nieuwe klanten on- en offline verrassen?
· Geisha Fashion: welke kansen pak je, welke valkuilen ontwijk je bij het online positioneren en verkopen van je producten, in een tijd waarin ieder damesmodemerk al een online verkoopkanaal heeft?
· Guts & Gusto: wat is de impact van een sterk geloof in ‘clicks & bricks’ op de ontwikkeling van je merk online?
· Search for Silver Linings: wat zijn de ‘wins’ van een focus op toegankelijkheid, design en authenticiteit in de strijd om de aandacht van de online consument?
Op 22 september komen honderden vakgenoten en bekende en upcoming beslissers in digital fashion samen in Pakhuis de Zwijger, voor hét live event over tech en digital marketing in fashion.
Zorg dat je erbij bent en claim nog tot 15 augustus je early bird korting voor #EmerceFashion.
Koop nu je ticket >