Drie video's die de grenzen van digital verleggen
| Campagnes Alle conventies de deur uit Het Zweedse elektrische performance automerk Polestar daagde bureau Code d'Azure uit om een compleet nieuw merk en digitaal landschap te creëren. In deze video vertelt Nik Nieuwenhuis (Co-founder en CEO Code d'Azure) over het project: “Het snijvlak van het digitale-marketingstuk, maar ook het digitale-design en technologie-component, waren voor Polestar enorm belangrijk”. |
| |
| Digital design Daan Klaver van Build in Amsterdam vertelt in deze casevideo waarom het bureau nadruk legt op het altijd vasthouden aan de merkidentiteit, in plaats van puur op keiharde conversies te sturen. Daan: "In fysieke flagship stores is ook niet elke meter op conversies geoptimaliseerd." |
|
|
| |
| Digital transformation Wat heeft de meeste betekenis voor de mensen waarvoor ik het maak? Harald Dunnink, creative director van Momkai, vertelt over zijn manier van denken en werken. Hij was betrokken bij de oprichting van De Correspondent en werkte aan de totstandkoming van digitaal muziektheater HYMN. Een samenwerking tussen Martin Garrix en Thomas de Vrij was het begin. Dat eerste concept smaakte naar meer. |
|
|
| |
|