Lesara pioniert in agile retail/ Mercurs-interview: Marjolijn Hoffmans en Joan Lommen leggen uit hoe Donald Duck modern blijft

4 maanden geleden


Text only:

Mercurs-interview: Marjolijn Hoffmans en Joan Lommen leggen uit hoe Donald Duck modern blijft |
Libelle en Donald Duck grote winnaars bij Mercurs
15 december 2017

Online versie







Lesara pioniert in agile retail
De online prijsvechter Lesara haalde onlangs dertig miljoen euro op bij Amerikaanse en Europese investeerders voor verdere Europese expansie. De webwinkel lanceert maar liefst 2000 nieuwe producten per week en speelt voortdurend realtime in op de wensen van zijn klanten. Constance Van Berckel is vanuit het hoofdkantoor in Berlijn verantwoordelijk voor de PR en online marketing van Lesara in Nederland, België en de UK.








Mercurs-interview: Marjolijn Hoffmans en Joan Lommen leggen uit hoe Donald Duck modern blijft
De tijd heeft geen vat op Donald Duck. Op 65-jarige leeftijd dingt het 'vrolijk weekblad' van Sanoma mee naar de Mercur voor beste magazinemerk. Hoofdredacteur Joan Lommen en marketingmanager Marjolijn Hoffmans leggen uit hoe ze Donald Duck relevant weten te houden. 'Kinderen zijn de ware early adopters.'








De bouwstenen van digital marketing leren kennen?
[advertorial] Wil jij weten wat de bouwstenen van digital marketing zijn? Lees hier welke cruciale stappen je moet nemen om je succes en klantervaring te verbeteren. De bouwstenen leggen tegelijkertijd ook de basis voor het adopteren van AI en machine learning in de toekomst. Dit e-book bevat daarnaast relevante casestudies van klanten.

Digitaal volwassen worden? Download dit e-book

Headlines

[Interview] Monique Kemperman over planten als vrouwenmagneet en Maxim Hartman


Nieuwe website voor Stedelijk door Grrr


Snapchat introduceert het Lens Studio Partner-programma


Voicebooking.com lanceert online sound designbureau


[deadline 31 december] Designbureau zoekt goed doel



Blogs
De kracht van kerstgeuren
Wim van der Stelt
De feestdagen staan voor de deur en er is geen betere periode om de kracht van geur te illustreren. In dit artikel behandelen we in vogelvlucht hoe we als mensen met geuren omgaan en hoe je daar in marketing en branding slim gebruik van kunt maken.

Lees verder

Wanneer is content succesvol?
Sak van den Boom
Dat is een boeiende vraag. Ik zou in eerste instantie antwoorden: als de content gelezen, bekeken of opgemerkt is. Maar ik denk dat de deskundigen me bij dit antwoord een onvoldoende geven. Want wat zegt het aantal clicks of de zogenoemde open-rate nu over het succes van je content?

Lees verder

Dolly van den Akker: Van mobile first naar moments first
Gastblogger
89 procent van alle Nederlanders ouder dan twaalf jaar gebruikt de smartphone als primaire device voor sociale contacten, informatievoorziening en entertainment. 24/7, overal, binnenshuis en buitenshuis.

Lees verder

Libelle en Donald Duck grote winnaars bij Mercurs
Libelle is donderdag uitgeroepen tot Magazinemerk van het Jaar tijdens de Mercurs-uitreiking. Ook Donald Duck behoorde tot de grote winnaars, met twee hoofdprijzen: beste marketing-actie ('Duckmomentjes') en de Jubileum Mercur. De Mercur d’Or/LOF-prijs voor Magazines ging naar Luc van Os, CEO van Hearst Netherlands.








Hilmar Mulder over succes Mercur-winnaar Libelle
Libelle is stoerder en spraakmakender dan soms wordt gedacht, vindt hoofdredacteur Hilmar Mulder. De Mercur-uitreiking geeft haar gelijk: de Sanoma-titel wint de prijs voor beste magazinemerk, krijgt bijna de publieksprijs en is genomineerd voor beste marketing-actie, Libelle TV en Mulder zelf. Wat is het geheim van Libelle?








Hoe de professionals wijn verkopen
[advertorial] Wijnvoordeel.nl geldt al jaren als een zeer vooruitstrevende speler op het gebied van online marketing. Afgelopen jaar consolideerden ze hun toppositie met een aantal opvallende nieuwe moves. Yellowgrape en Copernica zaten aan tafel. Lees hier het verslag van innovatie in actie.

Download hier het rapport



Magazine: Coverstory Media




ABONNEMENT
Events

Branded Content Event | 1 februari 2018


Data Driven Commerce | 8 februari 2018

Vacatures
Powered by Exenzo
Communicatieadviseur (Tiel)Senior Communicatieadviseur (Den Haag)Administratief medewerker events bij BBP media in Woerden (Woerden)Product Manager (Hedel)Marketing & Communications Manager (Harderwijk)Strategisch Online Marketeer (Den Haag)Web Analist/Business Intelligence Specialist (Den Haag)Marketeer Jongeren en Diversiteit (Amsterdam)
Merry Christmas
Vergeet de bonus, vergeet een overdaad aan complimenten of holle frases. Verras uw collega liever met een (fiscaal aftrekbaar) eigen abonnement op het beste marketingvakblad van Nederland: MarketingTribune. U en het bedrijf profiteren van de aldus extra opgebouwde merkenkennis en extra persoonlijke effectiviteit dankzij dit vakmedium. En de gelukkige ontvanger krijgt meteen nog MT22 tijdig op de mat, ons 100 pagina's dikke kerstnummer vol insights met betrekking tot 2018 inzake food, retail en jongerentrends! Vrolijk kerstfeest.
http://www.marketingtribune.nl/abonneren
Dé trends in digital advertising voor 2018
Door alle ontwikkelingen op het gebied van communicatie, media targeting technologieën en ROI measurement wordt ook 2018 weer een druk, maar fascinerend jaar voor marketeers. Dat blijkt uit de tiende jaarlijkse Media and Digital Predictions studie van Kantar Millward Brown.








[Interview] Marlene Wickel: Bioscoop is in your face
Jean Mineur Mediavision is marktleider in bioscoopreclame-exploitatie. Wie kent niet het mannetje met het blauwe hoedje en de bekende jingle? Het gaat Managing Director Marlene Wickel voor de wind, al is het maar omdat het gedoodverfde medium nog steeds leeft. En hoe.








Van value for money naar affordable premium
[advertorial] Huawei heeft zich in een korte tijd opgewerkt tot derde positie in de smartphone industrie. Paul Braat, Marketing Director bij Huawei Mobile, Robbert Hilgeman, Creative Director bij Talpa Media Solutions, en Roger Verdurmen, Marketingcommunicatie strateeg, vertellen in een keynote presentatie hoe Huawei met branded content de weg inzet van een value for money naar een affordable premium brand.

Koop nu je tickets

Headlines

[Interview] Monique Kemperman over planten als vrouwenmagneet en Maxim Hartman


Nieuwe website voor Stedelijk door Grrr


Snapchat introduceert het Lens Studio Partner-programma


Voicebooking.com lanceert online sound designbureau


[deadline 31 december] Designbureau zoekt goed doel



Blogs
De kracht van kerstgeuren
Wim van der Stelt
De feestdagen staan voor de deur en er is geen betere periode om de kracht van geur te illustreren. In dit artikel behandelen we in vogelvlucht hoe we als mensen met geuren omgaan en hoe je daar in marketing en branding slim gebruik van kunt maken.

Lees verder

Wanneer is content succesvol?
Sak van den Boom
Dat is een boeiende vraag. Ik zou in eerste instantie antwoorden: als de content gelezen, bekeken of opgemerkt is. Maar ik denk dat de deskundigen me bij dit antwoord een onvoldoende geven. Want wat zegt het aantal clicks of de zogenoemde open-rate nu over het succes van je content?

Lees verder

Dolly van den Akker: Van mobile first naar moments first
Gastblogger
89 procent van alle Nederlanders ouder dan twaalf jaar gebruikt de smartphone als primaire device voor sociale contacten, informatievoorziening en entertainment. 24/7, overal, binnenshuis en buitenshuis.

Lees verder



Magazine: Coverstory Media




ABONNEMENT
Events

Branded Content Event | 1 februari 2018


Data Driven Commerce | 8 februari 2018

Vacatures
Powered by Exenzo
Communicatieadviseur (Tiel)Senior Communicatieadviseur (Den Haag)Administratief medewerker events bij BBP media in Woerden (Woerden)Product Manager (Hedel)Marketing & Communications Manager (Harderwijk)Strategisch Online Marketeer (Den Haag)Web Analist/Business Intelligence Specialist (Den Haag)Marketeer Jongeren en Diversiteit (Amsterdam)
Merry Christmas
Vergeet de bonus, vergeet een overdaad aan complimenten of holle frases. Verras uw collega liever met een (fiscaal aftrekbaar) eigen abonnement op het beste marketingvakblad van Nederland: MarketingTribune. U en het bedrijf profiteren van de aldus extra opgebouwde merkenkennis en extra persoonlijke effectiviteit dankzij dit vakmedium. En de gelukkige ontvanger krijgt meteen nog MT22 tijdig op de mat, ons 100 pagina's dikke kerstnummer vol insights met betrekking tot 2018 inzake food, retail en jongerentrends! Vrolijk kerstfeest.
http://www.marketingtribune.nl/abonneren
Contact
Colofon
Privacy
Abonneren
Adverteren
Volg ons
Je bent geabonneerd op de dagelijkse nieuwsbrief van MarketingTribune met dit e-mailadres: newsletter@newslettercollector.com. Wil je deze nieuwsbrief niet langer ontvangen dan kun je hier
de instellingen wijzigen.
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door Gracious Studios. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.

Marketingtribune.nl

Categorieën: Zakelijke goederen Merk | Branding Media-reclamebureau Zzp | Zelfstandige zonder personeel Marketing Media
Leeftijd: 14 t/m 18 jaar 19 t/m 30 jaar 31 t/m 64 jaar 65 jaar en ouder

Deel deze nieuwsbrief op

© 2018