28 februari 2019
Twitter Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
NL Packaging Event
image
Linda doet ode aan de buurvrouw
De buurvrouw staat centraal in de nieuwe komische serie van Linda.tv. De bijbehorende 360 graden-campagne is ontwikkeld in samenwerking met de Nationale Postcode Loterij en Talpa Fictie.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Natuurmonumenten en Campina gaan samen natuur versterken
Natuurmonumenten en Campina starten een offensief in de melkveehouderij. In de komende jaren gaan de organisaties samen de Nederlandse natuur versterken, met name op boerenbedrijven die melk leveren voor Campina.
lees verder
twitter facebook linkedin
Trendonderzoek naar de liefde tussen sales en operations
[advertorial] 80% van de bedrijven in retail, wholesale en manufacturing ervaart een gespannen relatie tussen sales en operatie. Wat zijn de oorzaken? Welke impact hebben technologie en de menselijke factor? En vooral: welke zaken dienen aangepakt te worden om de liefde te laten bloeien. Het rapport 'De liefde tussen sales en operations' biedt inzicht in de complexe relatie tussen verkoop, productie en logistiek.
image
Adidas kiest voor Coopr
PR-bureau Coopr gaat aan de slag voor Adidas. Het bureau uit Rotterdam gaat het sportmerk ondersteunen bij het uitrollen van PR en communicatie activiteiten in Nederland.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
[designpanel] 100%NL door SuperRebel
100%NL heeft de ambitie van radio- naar mediamerk te transformeren. Alle reden voor een nieuwe huisstijl van de hand van SuperRebel.
lees verder
twitter facebook linkedin
NIMA Marketing Day 2019
[advertorial] Als het vak van marketeer al niet het meest dynamische is, dan toch zeker het mooiste. Op donderdag 20 juni a.s. organiseren NIMA en MarketingTribune de derde NIMA Marketing Day voor iedereen die werkt en leeft in marketing. Veertien tracks met bijna zeventig presentaties door de mensen áchter de merken. NIMA Marketing Day is een dag voor en door het vak. Wij zien je graag tijdens de NIMA Marketing Day!
image
Marten en Oopjen wijzen Air France-KLM en Europa de weg
Franse garanties aan Nederland zijn uitgewerkt, constateren luchtvaarteconomen in het FD. 'De discussie doet denken aan die over de twee Rembrandt-schilderijen.' En aan de positie van ons land in Europa.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Online Radio Awards wordt dagprogramma
De Online Radio Awards worden dit jaar grootser van opzet. De awardshow krijgt in oktober ook een dagprogramma genaamd Online Radio Day.
lees verder
twitter facebook linkedin
CustomerFirst Congres: Service in a digital world
[advertorial] Na het jarenlang organiseren van events, komt het vakblad CustomerFirst nu voor het eerst met het CustomerFirst Congres. Met het thema 'Service in a digital world' kun je je op 16 mei een hele dag onderdompelen in alles wat je maar moet weten over digitaal service verlenen. Doe kennis op van praktijkcases van o.a. bol.com, energiedirect, Blokker en Picnic en bestel je early bird ticket!
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.