16 juni 2022
Twitter Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
SRM - William
image
[NMD22] 'Marketing is echt een vak'
Marketing is niet alleen een écht vak, maar ook nog eens een leven lang leren. En het nieuwe Marketingfacts Jaarboek biedt maar liefst 100 pagina’s meer dan de vorige, voor hetzelfde geld. En oh ja, er komt een heus podcastcongres in het najaar. De Nima Marketing Day 2022 staat niet alleen bol van deelnemers, maar ook van nieuws en inzichten.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Nationale Bioscoopbon helemaal in het nieuw
Voor Nationale Bioscoopbon vormden het toenemend aantal cadeaukaarten en de verdergaande digitalisering de aanleiding voor een herpositionering en een geheel nieuw digitaal product en design in samenwerking met Selmore en DotControl.
lees verder
twitter facebook linkedin
Een briljante campagne verdient een perfecte uitvoering
[advertorial] Er komt heel wat kijken bij de prefecte uitvoering van alle online, offline en realtime touch points in de customer journey. Wanneer deze contactmomenten worden uitgevoerd door verschillende gespecialiseerde bureaus, is de kans op fouten of ontbrekende informatie groot. Dan kan marketing fulfilment uitkomst bieden. Zodat jij je volledig kunt focussen op de beste propositie en strategie.
image
Contentmarketingbureau LVB en iO gaan samen verder
Het in Amersfoort gevestigde contentmarketingbureau LVB sluit zich aan bij het snelgroeiende end-to-end-agency iO en gaat deel uitmaken van de iO campus in Utrecht.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Benetton verenigt fysieke en virtuele winkels
United Colors of Benetton is nu ook te vinden in Metaverse. Via het Roblox-platform brengt het modemerk de fysieke en de virtuele werelden samen via zijn nieuwe PlayChange-winkel, een interactieve merkbeleving die vooral aansluit bij jonge consumenten.
lees verder
twitter facebook linkedin
Marketing voor kleine ondernemingen in een post-pandemische wereld
[advertorial] Meer dan 99 procent van alle bedrijven in Europa zijn kleine en middelgrote ondernemingen. Toch worden deze bedrijven als marketingsegment onvoldoende bediend, onderschat en ondergewaardeerd. Voor grote merken die zich op het mkb richten, is het van cruciaal belang dat zij hun toekomstige behoeften in een post-pandemische wereld begrijpen.
image
N=5 wint pitch Consumentenbond
Na een pitch, begeleid door Leone B.V., heeft de Consumentenbond ervoor gekozen de komende marcomcampagnes bij creatief en strategisch merkbureau N=5 onder te brengen.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Zesde Nima Marketing Day begonnen
Vanochtend is de zesde Nima Marketing Day officieel van start gegaan. In DeFabrique openden Peter van Balsfoort (CEO BBP Media) en Kirsten Andres RM (Directeur/Voorzitter van NIMA) de dag.
lees verder
twitter facebook linkedin
Shopping Today 13 oktober - mis het niet!
[advertorial] Hoe blijf jij bij in de razendsnel ontwikkelende e-commercebranche? Op welk gebied je ook meer wilt leren, Shopping Today bereidt je voor op de digital toekomst. Bezoek op 13 oktober 2022 Shopping Today in DeFabrique Utrecht en laat je inspireren door toonaangevende keynote-sprekers en praktische kennissessies, zodat je e-commercebedrijf in de toekomst (nog) beter kan presteren.
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.