8 mei 2019
Twitter Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
Influencer Marketing Event
image
Losse verkoop tijdschriften 12 miljoen euro in de min
De losse verkoop van tijdschriften in Nederland blijft krimpen: vorig jaar daalde de omzet met 6 procent naar 193 miljoen euro. Dat is een tegenvaller van liefst 12 miljoen euro. Dit blijkt uit scandata van supermarkten, tijdschriftenwinkels en tabakszaken.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Google maakt YouTube video's 'shoppable'
Zoekmachine Google plaatst op testbasis productaanbevelingen- en prijzen onder YouTube video’s om consumenten sneller door te verwijzen naar diens marktplaats Google Express
lees verder
twitter facebook linkedin
Future First, in één klap op de hoogte van alle digital trends
[advertorial] Voor het achtste jaar op rij organiseert influencer marketing agency 3sixtyfive deze trendsessie met insights, marketing innovaties én start-ups van zowel SXSW als The Next Web Conference. Aan bod komt AI in Advertising, Digital Trends in China, What's Next in Influencer Marketing en meer, zodat jij futureproof naar huis gaat. Deze avond draait om kennis delen, netwerken én natuurlijk inspiratie.
image
Raw lanceert Lonely Planet voor bureaus
Alles gebeurt in Amsterdam? Volgens We Are Raw wel. De stichting lanceert vandaag Agencies of Amsterdam, een platform voor starters in de creatieve industrie dat hen inzicht geeft in het hoofdstedelijke bureaulandschap.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Thonik ontwerpt nieuwe huisstijl Scheepvaartmuseum
De nieuwe huisstijl van het Amsterdamse Scheepvaartmuseum is ontwikkeld door het eveneens Amsterdamse Thonik. Het ontwerpbureau gebruikte kompaslijnen als leitmotiv.
lees verder
twitter facebook linkedin
Factsnapp: marktonderzoek met resultaten binnen 1 uur!
[advertorial] Met Factsnapp zet je gemakkelijk en razendsnel korte vragenlijsten uit onder ons representatieve consumentenpanel. Ideaal voor bv. een snelle concepttest, kort onderzoek of live resultaten tijdens een brainstorm. Al vanaf 59 euro. Voer zelf je vragenlijst, doelgroep en deadline in en je ziet direct de prijs. Na opstarten stromen de resultaten real time binnen en na 1 uur heb je al eindresultaten.
image
'Instore-vak gaat stevig veranderen'
De displaybranche staat onder druk, onder andere door de opkomst van nieuwe winkelvloertechnologie. Dat is echter geen reden tot paniek, want na deze dip ontstaan er juist weer nieuwe groeikansen.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Wehkamp scoort met muziek uit tv-spot
De nieuwe merkstrategie van Wehkamp scoort ook muzikaal. Er is zo veel vraag naar het liedje uit de commercial, dat de webwinkel de cover van Billy Joel’s ‘She’s always a woman’, heeft uitgebracht. Het nummer wordt gezongen door meerdere vrouwen, als ode aan alle vrouwen.
lees verder
twitter facebook linkedin
De uitdaging van het personaliseren
[advertorial] Loyaliteit is voor de meeste bedrijven nog steeds een grote uitdaging! In dit rapport lees je wat de grootste uitdagingen zijn maar ook de oplossingen, cases en nog veel meer. Download het rapport vandaag nog.
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.