Een soepele klantervaring is essentieel voor een loyale klant. Data science kan je helpen om de klantervaring te verbeteren en zelfs de waarde van een (potentiële) klant van tevoren in te schatten.
| Customer Experience Voorspel de waarde van je klanten met data science Een soepele klantervaring is belangrijk voor een loyale klant. Data science kan je helpen om de klantervaring te verbeteren en zelfs de waarde van een (potentiële) klant van tevoren in te schatten. Werk je bijvoorbeeld al met een ‘customer effort score’? Door na elke interactie de klant de stelling voor te leggen: ‘Wij hebben het je makkelijk gemaakt om je probleem op te lossen.’ lokaliseer je snel frequente pijnpunten die je aandacht nodig hebben. |
| |
| Customer Service 2,8 miljard mensen gebruiken mobiele messaging apps. Op welke apps moet je organisatie bereikbaar zijn? Deze whitepaper van CM.com biedt een overzicht van de beschikbare apps en hun specifieke kenmerken zodat je een geïnformeerde keuze kunt maken. |
|
|
| |
| Retail Toptips voor Black Friday en een succesvol winkelseizoen Heb je wel eens aan een shopping event via een livestream gedacht? Dit geeft de klant een persoonlijke én entertaining ervaring. Dat blijkt nou net waar klanten naar op zoek zijn. Dit en meer tips voor Black Friday vind je in deze whitepaper. |
|
|
| |
|