Mango Mobility Amsterdam-West tijdelijk gesloten ten gevolge van brand Op donderdagochtend 19 oktober heeft in alle vroegte een grote brand gewoed in ons Experience Center in Amsterdam-West. In deze vestiging waren ook onze technische dienst en onze telefonische klantenservice gevestigd. Ten tijde van de brand was er gelukkig niemand in het pand aanwezig. De schade is aanzienlijk en wordt op dit moment geïnventariseerd. Wij verwachten echter u snel vanuit Amsterdam weer volledig van dienst te kunnen zijn. Zodra wij hierover iets kunnen melden, ontvangt u van ons wederom bericht. De dichtstbijzijnde winkels vindt u in Haarlem en Utrecht. Meer informatie over alle 11 vestigingen vindt u op onze website. Onze afdeling klantenservice (0800 2002, gratis nummer) en ons technisch servicecentrum (085 77 303 77) zijn gewoon bereikbaar. Voor onze technische dienst wordt op dit moment een voorziening ingericht in ons logistiek centrum in Weesp. Ik heb een voertuig aangeschaft bij Mango. Hoe zit het met de levering? Nieuwe voertuigen worden geleverd vanuit ons logistiek centrum in Weesp. De levering van nieuwe producten ondervindt geen hinder van de brand. Uw bestelling wordt op de reguliere wijze aan u geleverd. Mijn voertuig staat bij Mango in reparatie. Wat is daarvan de status? Op dit moment inventariseren wij de klantvoertuigen die zich ten tijde van de brand in ons Experience Center bevonden. Indien wij uw voertuig voor reparatie hebben ingenomen, ontvangt u deze week persoonlijk bericht over de vervolgstappen. Er is ons alles aan gelegen om u zo spoedig mogelijk weer van mobiliteit te voorzien. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak, maar vragen ook uw begrip voor de moeilijke omstandigheden die de gevolgen van de brand tijdelijk met zich meebrengen. Ik hoop u hiermee zo volledig mogelijk te hebben ingelicht. Met vriendelijke groet, Jan-Willem Wiersma Directeur Mango Mobility |