Image
Mannenmodemerk Dstrezzed over het belang van winkels
 

Mannenmodemerk Dstrezzed over het belang van winkels

 

Eric Aarden begon in 2010 mannenmodemerk Dstrezzed, met een kleine collectie. Bijna tien jaar later is er een totaalcollectie en is de kleding via bijna 1200 verkooppunten verkrijgbaar, verdeeld over achttien landen. De naamsbekendheid moet vooral via winkels en online marketing worden opgeschroefd, vertelt brand manager Kay Zwijsen. "Het doel voor de lange termijn is dat we in onze focuslanden, Nederland, België, Frankrijk en Duitsland, in de belangrijkste steden zitten."

Schoenen testen in deze speeltuin van Adidas
 

Schoenen testen in deze speeltuin van Adidas

 

Doodgewoon schoenen passen voor de spiegel van een winkel of thuis als het om een besteld paar gaat? Dat kan veel spannender, dacht Adidas. Het sportmerk opende onlangs een pop-upstore waar bezoekers schoeisel kunnen uitproberen door een reeks 'sportieve uitdagingen' te doorlopen.

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Wat is er aan de hand bij Subway?
 

Wat is er aan de hand bij Subway?

 

Geen enkele fastfoodketen heeft zo veel filialen als Subway: ruim 42 duizend verdeeld over meer dan honderd landen. Maar toch gaat het niet echt goed met het Amerikaanse foodconcept. De laatste jaren zijn er duizenden restaurants gesloten, alleen vorig jaar al 1108 in de VS. Wat is er aan de hand?

Het merkstatement van supermarktketen Bravo
 

Het merkstatement van supermarktketen Bravo

 

Eind februari opende in Bakoe, de hoofdstad van Azerbeidzjan – tussen Oost-Europa en West-Azië, aan de zuidkant van Rusland – de nieuwe flagshipstore van de jonge, snelgroeiende supermarktketen Bravo. Twee jaar na de start kan Bravo zich qua omzetten al meten met Westerse collega’s.

 
Image
 
Image

Whitepapers

» Last-mile delivery challenge

 

» Brandz Top 30 meest waardevolle Nederlandse merken

 

»  Datagedreven besluitvorming dankzij advanced analytics

 

» Shopper-first retailing

 

» Omzet ligt voor het oprapen als je aan de juiste knoppen draait

   

» Meer whitepapers

 
Image
 
Open het magazine
Image
 
Image
 

» Bruna nog in het rood, maar verwacht dit jaar winst

» Uber wil ook in Europa boodschappen bezorgen

» Parcls opent pakketpunt met paskamer in Amsterdam

» Lidl bouwt groot distributiecentrum in Tsjechië

» 'Bol.com scoort hoog bij Nederlandse consument, Amazon niet'

Events save the date

Retail & Brands Festival 12 september 2019

What's Next in Retail Tech 5 november 2019

Stores That Wow11 februari 2020

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.