27 februari 2024
Twitter Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
Nima Marketing Day
image
BCE24: 'Creativiteit reclamebureaus is ook met intrede AI-tools nodig'
Vandaag over drie weken vindt het Branded Content Event editie 2024 plaats. Marco Gijsen, Director (AI-assisted) Strategie & Creatie bij Ad Alliance, is een van de vele sprekers die dag. Zoals zijn functietitel al doet vermoeden is hij dagelijks met AI bezig. De titel van zijn presentatie luidt dan ook: ‘Concrete toepassing van AI in branded content op tv.’
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Van Wijngaardens Zaanse Mayonaise lanceert eerste merkcampagne
Van Wijngaardens Zaanse Mayonaise lanceert haar eerste merkcampagne. De nieuwe positionering is ‘zo goed als huisgemaakt’.
lees verder
twitter facebook linkedin
Nieuwe campagne? Vermoei jezelf niet met de uitvoering.
[advertorial] Bij de uitvoering van actiemarketing komt veel kijken. Regie, productie, distributie, fulfilment, mailings, online flows, klantenservice etc. Of het nu winacties, loyaliteitsprogramma's of online bestellingen betreft; op Sidekix kun je rekenen. We noemen dat marketing fulfilment.
image
Heineken hoofdsponsor Amsterdam 750 jubileumjaar
Amsterdam en Heineken gaan samen de 750ste verjaardag van de stad groot vieren. De Amsterdamse bierbrouwer wordt officieel hoofdsponsor van het Amsterdam 750 jubileumjaar.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Rotterdam School of Management werkt samen met 0to9
Rotterdam School of Management, Erasmus University (RSM), onderdeel van Erasmus Universiteit Rotterdam, gaat langdurig samenwerken met 0to9 Values-Driven Creativity voor de ondersteuning van haar digitale marketing diensten.
lees verder
twitter facebook linkedin
Zien we jou bij NIMA Marketing Day 2024?
[advertorial] Profiteer nu van 100 euro Early Bird korting op je ticket voor NIMA Marketing Day 2024. OP 13 juni komen 1500 marketingprofessionals bij elkaar om naar het zeer uitgebreide sprekersprogramma te luisteren. Er staan meer dan 70 kennissessies op het programma, dus voor ieder wat wils. Bestel nu je ticket en mis deze dag niet!
image
Emirates start partnerschap met tennistoernooi Wimbledon
Luchtvaartmaatschappij Emirates heeft haar vierde ‘Grand Slam’ binnengehaald door een meerjarig partnerschap aan te gaan met een van 's werelds meest prestigieuze tennisevenementen: The Championships, Wimbledon.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Mark Ritson op Marketingweek: 'Wees een KitKat'
Op Marketingweek stak Mark Ritson recent de loftrompet over KitKat: ‘Tight positioning, a respected brand heritage and refusal to overcomplicate things means when it comes to uniting distinctiveness and differentiation, KitKat has it licked.’ Een strakke positionering, een gerespecteerd merkerfgoed en de zaken niet al te ingewikkeld maken dus op het gebied van de ‘Double D’s’: distinctiveness en differentiation.
lees verder
twitter facebook linkedin
Nieuw event: Retail Media Day
[advertorial] Het is tijd om het kaf van het koren te scheiden en te leren wat je er nou precies met retailmedia kunt en te bepalen welke partijen en aanbieders er écht toe doen. Retailmedia wordt bovendien beschouwd als dé oplossing voor het afnemende bereik van traditionele media. Wil jij hier meer over weten? Kom dan op dinsdag 28 mei naar de allereerste Retail Media Day in Media Plaza, Utrecht. Je krijgt nu 100 euro korting op het ticket.
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.