Interview] Lex Szanto over Cannes, leeuwen en War Child | Zomer is 538 Radio is 538 Online versie
MarketingTribune
      Bureaus Design Online Marketing
      Business-to-Business Food en Retail Sponsoring
  Algemeen Contentmarketing Media
Marketeer Simonetti (DSM): B2B moet beter zicht krijgen op marketinginspanning
 B2b  ‘Het meten van de van de marketingactiviteiten – van de eerste klik tot de tevredenheid na de verkooptransactie – is de belangrijkste uitdaging voor hedendaagse marketeers in business-to-business-markten’, aldus Arthur Simonetti, senior executive corporate marketing department van DSM. Daar sluiten de voornaamste kernpunten voor die marketingprofessionals naadloos op aan. De focus ligt op de klantbeleving, de marketingorganisatie, marketingautomatisering en contentmarketing. ‘De volgende fase voor B2B-marketeers is deze hoofdzaken dusdanig in te zetten dat inzichtelijk wordt wat de marketingactiviteiten opleveren.’ (Fotocredits: NIMA).
Lees verder »
Renault toont toekomstvisie met de TreZor conceptcar
Advertorial - De TreZor conceptcar ademt innovatief design en zit vol met passie en emotie. De elegante styling en de op comfort gerichte features van deze elektrische GT vertalen Renaults visie op het gebied van toekomstige mobiliteit en emotionele aantrekkingskracht. Daarnaast vormt de TreZor het begin van een nieuwe reeks conceptcars die de designtaal en technologie voor toekomstige modellen laat zien.
Ontdek de toekomstvisie van Renault en de Renault TreZor »
[Interview] Lex Szanto over Cannes, leeuwen en War Child
 Bureaus  RNDBT Content won in Cannes een gouden leeuw in de categorie film craft voor hun Batmanvideo voor War Child. We spreken met Executive Producer Lex Szanto over de campagne, Cannes en de creatieve industrie.
Lees verder »
Zomer = 538, Radio = 538
 Media  538 lanceert deze week de nieuwe crossmediacampagne waarin Zomer = 538, Radio = 538 centraal staat. De campagne wordt de komende weken on air, online, op tv en outdoor en via social media uitgerold. Armin van Buuren heeft een rol in de nieuwe brandfilm en stelt speciaal hiervoor zijn nieuwe track ‘Sunny Days’ beschikbaar.
Lees verder »
De Grand Prix zoekt jouw contentmarketing case!
Advertorial - Behoor jij tot de top in contentmarketing in de Benelux? Meld je dan aan voor de Grand Prix Content Marketing, de prestigieuze prijs in jouw vakgebied! De feestelijke uitreiking op 16 november in Utrecht geeft jou een kijkje achter de schermen bij projecten van concurrenten. Ervaar hoe creatief en breed het vak is en blijf op de hoogte van de snelle ontwikkelingen binnen contentmarketing.
Meld jouw case aan »
Hema kiest voor OMD
 Bureaus  Na een uitgebreide bureau-oriëntatie heeft Hema OMD geselecteerd als haar nieuwe Internationale mediapartner. Hiermee vertrekt Hema na acht jaar bij Initiative. De focus voor Hema ligt de komende jaren op groei, waarbij het revitaliseren van de Benelux, internationale expansie en groei in e-commerce centraal staan.
Lees verder »
Widespace lanceert eerste mobile first programmatic platform
 Online  Widespace is een samenwerking aangegaan met onder andere Mannen Media en Voetbal International. Deze partnerships markeren in Nederland de officiële lancering van marketplace Summit, een fraudevrij programmatic ad platform specifiek voor mobiele campagnes. Summit is zowel een SSP als DSP.
Lees verder »
Reageren op de behoeften van de klant in real-time
Advertorial - EBG en SAS hebben samengewerkt om een trainingscyclus te creëren over 'Predictive Marketing'. Dit rapport geeft u een samenvatting van de geleerde lessen, de beste praktijk ervaring en veel gemaakte fouten die door marketeers worden besproken tijdens vier workshops die in 2016 hebben plaatsgevonden.
Wil jij alles weten over Predictive marketing? Klik hier! »
[interview Ondernemer 109] Sophie Heldens - country manager reBuy
 Food-en-retail  MarketingTribune prolongeert de successerie 'Ondernemer van de Week'. Na 100 opvallende vakgenoten -die binnen hun organisatie of als DGA/cmo iets bijzonders uit de grond stampen- aan het woord te hebben gelaten, interviewen we er nog eens 100 bij! Voor eerdere hoogvliegers uit deze serie, zie de linkjes hieronder. Als nummer 109 interviewt de redactie Food&Retail country manager Sophie Heldens van reBuy. Vanuit Berlijn geeft deze e-retailer een nieuw leven aan bestaande producten en doet zo aan circulaire marketing. Sinds kort bestrijkt reBuy ook Nederland.
Lees verder »
 
vrijdag 14 juli 2017 @MTribune t f
Headlines
 » Jacqueline Kolman zendermanager SBS6
 » KWF verwelkomt drie nieuwe...
 » Jaarcijfers NRC: Omzet daalt 5,1...
 » Auto-therapeut Erwin Wijman (De...
Shoppingtoday
Blogs
Hoe omzeil je de valkuilen van agile samenwerken?
Samenwerken is veranderd. Mensen en organisaties moeten meer en meer in staat zijn om snel te reageren op veranderingen en nieuwe situaties. Voor elke uitdaging wil je als marcom-manager het best denkbare team kunnen inzetten, zodat je het doel bereikt dat je jezelf hebt gesteld.
tHelga VoogdLees verder »
Onze collectieve verslaving aan meningen
Wat vind je van mijn nieuwe schoenen? Heb ik in deze broek een dik achterwerk? Mensen zijn ontzettend afhankelijk van de mening van anderen. Een alternatief voor meningen is het achterhalen van feiten; statistisch gezien geeft die broek je optisch inderdaad een grote toges.
tGastbloggerLees verder »
Magazine
  MarketingTribune  
  In MarketingTribune TopX »  
Vacatures Exenzo
 » Enthousiaste Projectmanager Events...
 » Marketeer / Projectleider a.i....
 » Online Marketeer (Den Haag)
 » Marketing Medewerker (Terneuzen)
 » Online content marketeer (Hoevelaken)
 » Manager Marketing Communications...
 » Portfolio Manager Beurzen en...
 » Project Manager (Joint Marketing...
SC
Service
 » Abonneren op MarketingTribune
 » Adverteren
 » Profiel wijzigen / afmelden van de nieuwsbrief
 » Colofon
 » Informeer de redactie
Zijtribune
Hou je vak bij deze zomer
Blijf bij deze zomer op het gebied van marketing en marketingcommunicatie, in al z'n facetten! Zorg dus dat je voortaan ook de andere helft van het nieuws ontvangt en sluit een eigen abonnement af op MarketingTribune print. Inclusief korting op events en veel klantvoordeel. En fiscaal aftrekbare vakinfo. Op 25 juli krijg je dan meteen de sponsoring special, met daarin ook 'marketing science' van VODW, alles over (de merkenkant van) vrouwenvoet- en volleybal, de radiobekroningen (RAB), nieuws van de Merkcommissarissen en dubbelinterview met de digitale experts van Jungle Minds en MediaMonks.

http://www.marketingtribune.nl/abonneren
Zijtribune
BBP Media ©2016 BBP Media B.V.  |  Over MarketingTribune  |  Colofon  |  Contact  |  Partners  |  Privacy Statement  |  Adverteren
 
U bent geabonneerd op de nieuwsbrief van MarketingTribune met dit e-mailadres: newsletter@newslettercollector.com.
Wilt u deze nieuwsbrief niet langer ontvangen dan kunt u hier uw profiel aanpassen.
 

Deze e-mail is verstuurd met de e-mailmarketing software Clang van E-Village.
Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Laat je gegevens achter en wij nemen contact met je op.