16 mei 2022
Twitter Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
Semrush
image
Fuze Tea viert kracht van 'fusie' met Made of Fusion campagne
De eerste wereldwijde creatieve campagne voor het merk Fuze Tea, genaamd ‘Made of Fusion’, brengt een ode aan de verschillen en contrasten van mensen en de wereld waarin zij leven.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Dossier Contentmarketing
Is er nog marketing buiten contentmarketing? Een kort TikTok-filmpje, maar een podcast van 40 minuten kan ook. Of een longread van 10 minuten, een how-to op YouTube, foto’s op Instagram. Allemaal vormen van contentmarketing met als doel de aandacht te trekken én vast te houden. Hoe bepaal je wat je waar plaatst? Kun je elke content op elk kanaal kwijt? Contentspoiler: aan het einde van dit verhaal helaas geen eenduidig antwoord.
lees verder
twitter facebook linkedin
Prijsstrategie: Hoe bepaal je in deze tijd de juiste prijs?
[advertorial] Het is geen geheim dat het leven de afgelopen maanden fors duurder is geworden. Sinds de invoering van de Euro is de inflatie niet zo sterk gestegen als nu. De eurozone was in april 2022 goed voor een inflatie van 7,5 procent. Nederland deed er met 11,2 procent zelfs nog een schepje bovenop. Mensen voelen dat in hun portemonnee in de supermarkt en in de overige winkels, maar ook op een structurelere basis aan de energierekening.
image
Omzet New Skool Media gegroeid in 2021
Uitgeverij New Skool Media heeft in 2021 de omzet zien groeien met 6% vergeleken met het jaar ervoor. De uitgever, die vorig jaar werd overgenomen door het Belgische Roularta, geeft onder meer de merken EW, BeleggersBelangen, Delicious, Kijk en Fiets uit.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Flitsbezorger Getir verandert dark store in art store
Getir heeft zijn eerste art store in Rotterdam geopend. Hiermee is Getir de eerste flitsbezorger die de uitstraling van zijn vestiging aanpast door kunst in de etalage te hangen.
lees verder
twitter facebook linkedin
Ontdek het rapport belonings- en loyaliteitsmarketing 2022
[advertorial] Uit dit rapport (namens Comarch in samenwerking met Forrester), dat is gebaseerd op verzameld van meer dan 500 besluitvormers, leer je: - Welke functionaliteiten van een loyalty programma bedrijven essentieel vinden - Welke trends en innovaties naar verwachting binnenkort mainstream zullen worden - Wat de strategische plannen zijn van andere spelers voor de komende 5 jaar ivm hun loyalty strategie
image
KRO-NCRV lanceert campagne tegen homofobe spreekkoren in voetbalstadions
KRO-NCRV heeft op social media de campagne #Spreekjeuit gelanceerd, die zich richt tegen homofobe spreekkoren in voetbalstadions. Tegelijkertijd startte de serie De roze supporters op NPO 3.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Born05 ontwikkelt campagne Robijn Stip en Streep wasmiddel
Robijn lanceert Stip en Streep, een wasmiddel en wasverzachter speciaal voor gekleurde kleding met witte elementen. In opdracht van Unilever ontwikkelde Born05 de campagne die Stip en Streep in Nederland introduceert.
lees verder
twitter facebook linkedin
Gratis lunch-webinar: De Psychologie van Prijsdynamica
[advertorial] Met de torenhoge inflatie van dit moment moet bijna elk product eraan geloven: prijsverhoging. Maar wat is nou precies het effect van prijsverhogingen in ons brein? Hoe kun je een prijsverhoging het beste bepalen en communiceren? En hoe voorspel je met hersenactiviteit de impact op verkoop? In dit lunch-webinar (18 mei) onthullen Tim en Tom de laatste inzichten over de psychologie van prijsdynamica.
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.