24 maart 2020
Twitter Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
Nima Marketing Day
image
'Nederlandse marketeer is innovatief maar pakt nog niet door'
Het ‘Not Another State of Marketing’ rapport van HubSpot toont aan dat Nederlandse marketeers nieuwe strategieën snel omarmen, maar niet altijd optimaal inzetten. De belangrijkste onderzoeksresultaten plus interview met Inken Kuhlmann-Rhinow, Marketing Director EMEA bij HubSpot.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
ADCN: deel je creativiteit
Ook ADCN voelt de gevolgen van de coronacrisis. De creatievenclub doet een oproep aan zijn leden om ondanks de huidige omstandigheden zoveel mogelijk creativiteit met elkaar te delen.
lees verder
twitter facebook linkedin
Zo bouw je een slimme en effectieve B2B leadgeneratie machine
[advertorial] Voor veel B2B marketeers is hun leadgeneratie in de afgelopen jaren nauwelijks veranderd. Dat is best bijzonder gezien de snelheid waarmee digitale marketing zich ontwikkelt. Tijdens de online clinic op 24 april legt Michiel Schouten met veel praktijkvoorbeelden uit hoe jij jouw B2B lead generation klaarstoomt voor de steeds complexere b2b sales cycles.
image
Communiceren tijdens corona: Menselijkheid telt meer dan ooit
De crisis die het coronavirus wereldwijd veroorzaakt, zorgt voor veel onzekerheid. Zeker ook bij merkverantwoordelijken. Hoe communiceer je als merk in deze tijden? Welke tone of voice gebruik je en wanneer? Om die vragen te beantwoorden kunnen de wetten die marketing rijk is, houvast geven. Hieronder vijf uitgangspunten die houvast geven bij communiceren tijdens de coronacrisis.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Rituals lanceert podcast over slapen
Cosmeticamerk Rituals lanceert een nieuwe podcastserie genaamd The Art of Sleep. Airborne, de audiotak van digitaal bureau Born05, heeft de internationale podcast ontwikkeld.
lees verder
twitter facebook linkedin
Rabo, AFAS, NS, Karwei, Etos, Watersportcamping Heeg - NIMA Marketing Day
[advertorial] Vraag je je af of NIMA Marketing Day op 18 juni doorgaat? De seinen staan bij ons voorlopig nog op groen! We gaan door met voorbereidingen en zullen ons houden aan de richtlijnen die dan gelden. Intussen hebben we al een mooie line-up van merken die hun verhaal zullen doen, zoals Rabobank, Too Good to Go, Zeeman, Micazu, De Bijenkorf, AFAS, NS, Etos, VodafoneZiggo en meer!
image
Radio luistercijfers: NPO Radio2 opnieuw winnaar
Uit de luistercijfers van NLO/GfK over de maanden januari- februari 2020 komt NPO Radio2 in de categorie 10+ weer als winnaar uit de bus. Radio538 doet in de categorie 20-49 jaar (16,5%) goede zaken.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Doe mee met onze Corona-enquête onder marketeers
Onderzoeksbureau Markteffect en MarketingTribune lanceren hun eigen korte survey onder marketeers om de stemming tijdens deze coronacrisis te peilen. We zouden het zeer op prijs stellen als marketeers slechts 6-8 minuten van hun tijd willen besteden aan deze enquête.
lees verder
twitter facebook linkedin
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.