Bekijk in browser

Hi **vornaam**,

Marketing automation en AI kunnen ingezet worden om het recruitmentproces van een bedrijf te ondersteunen, maar recruitment blíjft op bepaalde cruciale momenten gewoon mensenwerk. Juist dát feit kan een obstakel zijn in de reis naar digitale transformatie. 

Thema’s in deze video

  • De recruitmentbranche verandert: what’s happening?
  • Op welke momenten kun je automation en artificial intelligence slim inzetten in het recruitmentproces?
  • En wanneer is het juist slim is om dat níet te doen?

https://tracking.emerce.nl/images/Bullhorn.jpg?pomiv=BAAiTEagEnNNlABQOs2qQw&hashcode=ff0a34cf190177296fdca5222d363af0Spreker: Bart Alberink
Account Director Enterprise bij Bullhorn.
Bart heeft ervaring in de staffing & recruitment industry vanuit verschillende (management) posities. Met zijn kennis en ervaring adviseert hij recruitment organisaties over digitalisering en de optimale inzet van recruitment technologie.
 

Met vriendelijke groet,

Janneke Bladt
Emerce Video

Wil je geen mails meer over de Webinars van Emerce ontvangen? Meld je hier af. | Beheer je profiel.

Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware
Wil jij ook meer halen uit e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.