Marketingcommunicatie-adviseur: 'Ik beken, ik begrijp niet waar ze het over hebben' - 29 december 2015

1 jaar geleden


Text only:


Klik hier om deze e-mail online te bekijken
Gastblog Marketing Online

Ik beken, ik begrijp niet waar ze het over hebben


‘Hallo ik ben Nancy en ik zit regelmatig met een pokerface in meetings.’ En zeggen jullie dan ‘Hallo Nancy’ terug?

LEES MEER
 
 Roderick Mirande

Oliebollenmixverpakkingstest: Homemade verslaat Koopmans


BNO NEXTpack organiseerde een heuse oliebollenmixverpakkingstest. Homemade en Belbake (Lidl) blijven Koopmans voor.

 Redactie Adfo Groep

Dit zijn ze: de 5 best gelezen artikelen in 2015


Van Byron Sharp tot Gamma-commercial.

 Caroline van Beekhoff

TrendRede 2016: eindelijk echt volwassen?!


De TrendRede 2016 wordt op 12 januari a.s. uitgesproken. De aangesloten Trendredenaren geven hier de komende weken alvast een voorzet op de inhoud.

 Elsbeth Eilander
 

(Case) ​KPN Pridestream: virtueel meevaren met Gay Pride


Een stream creëren op een varend object - op een dag dat het netwerk zwaar belast is.

 Advertorial

Stage marketing Adfo Groep

Adfo Groep biedt de beste stageplek van Nederland voor een 3de jaars marcom student. Ken jij iemand of wil je zelf stagelopen bij Adfo Groep reageer dan snel!
 Redactie Marketing Online -

Forrester: 'CES gaat voor ontwrichting zorgen'


Consumenten zien wat er allemaal al mogelijk is en willen dat thuis ook.

 Rob Beemster

Peugeot en Citroën Benelux in zee met Yourzine


Dialoogmarketingbureau gaat CRM en databased marketing verzorgen in de Benelux.

 Sander Beekman
 

Rabobank blikt met nieuwe commercial terug op een jaar 'aandeel in elkaar'


Ogilvy & Mather Amsterdam tekent voor de realisatie van de eindejaarscampagne.

 Redactie Marketing Online -

V&D zet losse La Place-restaurants in verkoop


Verkoop kan 40 tot 45 miljoen euro opleveren.

 Sander Beekman
 

Center Parcs introduceert nieuw karakter in internationale campagne: Mr. Wings


De welbespraakte groene vogel observeert en maakt verrassende natuurdocumentaires.

NU POPULAIR
 
De 7 trends voor 2016
John Cleese speelt Basil Fawlty in Specsavers-commercial
Het omvallen van V&D en Macintosh is misschien wel geen goed nieuws voor online retailers
De 22 foutste kerstadvertenties
AU! 10 domme maar grappige fouten op social media
VACATURES
 
Online Marketeer
IGO-POST
Database Marketeer
Bindinc
Head Of Online Product Marketing
Zoover en Weeronline.nl
Marketing Communication Coordinator
Thetford
Manager Marketing en Communicatie
JS Consultancy
PARTNERBIJDRAGEN
 
Egmont Publishing benut het volledige potentieel van content met ‘all-you-can-read’ concept
De belangrijkste shoptrends voor de feestdagen
5 tips om te zorgen dat iemand zijn afspraken nakomt
WHITE PAPERS
 
In 10 stappen een succesvol segmenteren
De realiteiten van Real-Time Marketing en de rol van DMP
De aankoopfunnel per branche in beeld
EVENTS
 
Praktijkdag iChange
15 maart 2016
Nieuwsbrief Marketing Online
Is een productie van Adfo Groep. Op de nieuwsbrief zijn de algemene voorwaarden van Adfo Groep van toepassing.

> Nieuwsbrief abonnement wijzigen of afmelden

Over ons
Contact
Events
Adverteren
Privacy Statement
Colofon
Dit bericht is mogelijk gemaakt door de partners van de Adfo Groep:
Ematters | Realtime Marketing en Tripolis Solutions.

Adformatie.nl

Categorieën: Merk | Branding Media-reclamebureau Magazine Media Informatie
Leeftijd: 7 t/m 13 jaar 14 t/m 18 jaar 19 t/m 30 jaar 31 t/m 64 jaar 65 jaar en ouder

Deel deze nieuwsbrief op

© 2017