3 juni 2019
Twitter Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
Where Marketing Meets Servics
image
Jos van den Bergh zwaait af bij Renault
Na 11 jaar Renault, waarvan ruim zeven jaar als Manager Marketing Communicatie, neemt Jos van den Bergh afscheid van het automerk. Hubert Frederix, tot voor kort Digital Manager van Renault Nederland, volgt hem op. Van den Bergh start zijn eigen media- en communicatieconsultancy.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Omzet voeding met keurmerk verdubbelt in 4 jaar
In 2014 werd nog iets minder dan 1,9 miljard euro besteed aan duurzamere voeding met een keurmerk, in 2018 is dit al ruim 4,1 miljard euro. Dit blijkt uit de laatste cijfers van de Monitor Keurmerken Retail van onderzoeksbureau IRI.
lees verder
twitter facebook linkedin
Digitaal bureau Gravity maakt vliegende start
[advertorial] Nog geen twee jaar na hun oprichting gaat het goed met Gravity, inmiddels heeft het nog jonge creatieve bureau een paar mooie brands aan zich gekoppeld en verschillende prijzen in de wacht gesleept. 'Wij brengen ideeën digitaal tot leven. Producten en platformen die zinvol zijn, simpel in gebruik, eenvoudig en design en dus seamless zijn', aldus Marco Groenendijk, managing director Gravity.
image
The Experience Conference: zuurstof voor de marketeer
De vierde editie van The Experience Conference staat voor de deur. Het event over de marketingkracht van live communicatie vindt plaats op dinsdag 2 juli bij Buitenplaats Kameryck in ‘t Groene Hart. We blikken vast vooruit met Maarten Schram, directeur van IDEA en initiatiefnemer van TEC.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Influencer Marketing Event 2019: eerste sprekers bekend
De tweede editie van het Influencer Marketing Event staat weer voor de deur: dinsdag 10 september in DeFabrique te Utrecht. De organisatie heeft zojuist de eerste sprekers bekendgemaakt.
lees verder
twitter facebook linkedin
Miele Nederland spreekt op NIMA Marketing Day
[advertorial] Miele heeft een rijke historie qua merk, die met name gebouwd is rondom de wasmachine. Het sterke aan het merk Miele is dat het op het gebied van communicatie altijd heel consistent is geweest. Alles draait om kwaliteit en de producten ondersteunen dit. Tijdens de NIMA Marketing Day laat Patricia Slootjes de verbreding van "Er is geen betere"; van product naar consument zien.
image
Massive-feest in Cannes is 'diplomatieke vrijplaats'
MassiveMusic en MediaMonks organiseren dit jaar traditiegetrouw hun beruchte feest in Cannes. De 'MMMMbassy' is een diplomatieke vrijplaats, woensdag 19 juni op het dak van het Palais. De bureaus vragen genodigden te feesten 'met diplomatieke onschendbaarheid voor katers'.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Nieuwe campagne ING Bank rondom OranjeLeeuwinnen
ING Bank lanceert als hoofdsponsor op 1 juni een nieuwe campagne rondom de OranjeLeeuwinnen met als kerngedachte van het merk: ‘Voor wie vooruit wil.’
lees verder
twitter facebook linkedin
Maak met ons de volgende stap in influencer marketing
[advertorial] Tijdens het Influencer Marketing Event staan we met sprekers van o.a. Social Chain, Online Cookie Collective en Liever Sociaal stil bij vragen als: Wat is de effectiviteit van een influencer, wat is de ROI én wat zijn de volgende stappen in influencer marketing. Leer dit en méér op 10 september! Nu tegen een aantrekkelijk early bird tarief.
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.