AH gaat strijd aan tegen suiker in frisdrank voor kinderen | Programmatic audio buying in Nederland is een feit Online versie
Tenq
MarketingTribune
      Bureaus Design Online Marketing
      Business-to-Business Food en Retail Sponsoring
  Algemeen Contentmarketing Media
Mastercard en World Food Programma verstrekken 100 miljoen maaltijden
 Sponsoring  Tijdens het Global Citizen Festival Hamburg maakten Mastercard en het World Food Programma (WFP) bekend een nieuwe stap te zetten in hun gezamenlijke streven de vicieuze cirkel van honger en armoede te doorbreken. De nieuwe belofte bundelt de kennis van Mastercard op het vlak van technologie en digitale innovatie met de hands-on expertise van WFP in levensreddende voedselhulp en ondersteuningsprogramma’s voor kwetsbare gemeenschappen. “100 Million Meals” is een wereldwijd initiatief dat fondsen en voedsel wil ophalen voor hongerlijdende mensen over de hele wereld.
Lees verder »
Renault toont toekomstvisie met de TreZor conceptcar
Advertorial - De TreZor conceptcar ademt innovatief design en zit vol met passie en emotie. De elegante styling en de op comfort gerichte features van deze elektrische GT vertalen Renaults visie op het gebied van toekomstige mobiliteit en emotionele aantrekkingskracht. Daarnaast vormt de TreZor het begin van een nieuwe reeks conceptcars die de designtaal en technologie voor toekomstige modellen laat zien.
Ontdek de toekomstvisie van Renault en de Renault TreZor »
'AH gaat strijd aan tegen suiker in frisdrank voor kinderen'
 Food-en-retail  De komende weken gaat Albert Heijn een flinke suikerreductie doorvoeren in het schap met frisdrank voor kinderen en het schap met sappen. In meer dan 40 producten wordt het suikergehalte verlaagd, waardoor per jaar 50 miljoen minder suikerklontjes worden geconsumeerd, stelt AH. 'Ook vind je in het schap veertien nieuwe producten, zoals Droomwater en AH Natuurlijk mineraalwater met Wally de Walvis.' De nieuwe Friswijzer bij het schap moet het ouders met kinderen nog makkelijker maken om te kiezen voor een gezondere variant in de schooltas.
Lees verder »
Programmatic audio buying in Nederland is een feit
 Online  OMX, het digitale onderdeel van OMS, lanceert programmatic audio buying. Digitale audiocampagnes kunnen worden aangescherpt op basis van regio, tijd en luisterdevice. Met programmatic audio buying maakt OMS het vanaf nu mogelijk om heel specifiek het juiste publiek, op het juiste moment, met de juiste audiocontent te bereiken.
Lees verder »
10 personalisatie tactieken
Advertorial - Denkt u dat personalisatie buiten uw bereik is? Nee hoor! Je moet er gewoon mee aan de slag gaan. Om u te helpen hebben we hier voor u een whitepaper met 10 goede tips voor personalisatie met het Sitecore Experience platform.
Download hem vandaag nog! »
Bavaria gaat samenwerken met 'creatief Spaans biermerk' Moritz - symbool van Barcelona
 Food-en-retail  Bavaria zet haar internationale uitbreidingsstrategie voort en kondigt aan te gaan samenwerken met Moritz, het oudste biermerk van Spanje, dat bovendien symbool staat voor de stad Barcelona. De samenwerking heeft betrekking op de uitbreiding van verkoop en distributie van elkaars bieren. De brouwerij uit Lieshout ziet Moritz als een sterke speler in de Spaanse markt en is trots om de mooie premium bieren van uitstekende kwaliteit te kunnen toevoegen aan haar portfolio. Bavaria en Moritz hechten als familiebedrijven veel waarde aan historie, kwaliteit en bier met een goed verhaal, aldus de Lieshouter brouwerij.
Lees verder »
NU.nl lanceert online woongids NUwonen
 Media  Nieuwssite NU.nl start met het platform NUwonen.nl. Dit moet dé online woongids van Nederland worden, waar je gratis op de hoogte wordt gebracht van alles wat je moet en wilt weten rondom wonen en verhuizen. Dit varieert van het laatste woonnieuws en handige tips, tot praktische informatie die complexe thema’s rondom wonen uitlegt.
Lees verder »
Reageren op de behoeften van de klant in real-time
Advertorial - EBG en SAS hebben samengewerkt om een trainingscyclus te creëren over 'Predictive Marketing'. Dit rapport geeft u een samenvatting van de geleerde lessen, de beste praktijk ervaring en veel gemaakte fouten die door marketeers worden besproken tijdens vier workshops die in 2016 hebben plaatsgevonden.
Wil jij alles weten over Predictive marketing? Klik hier! »
Gratis verkrijgbaar: Winnaars & Inspiratie SponsorRingen 2016
 Sponsoring  Het SponsorRingen seizoen is weer van start gegaan. Tot 20 september is er mogelijkheid om een case in te zenden. Inspiratie nodig? Samen met BBP Media heeft de Stichting SponsorRingen 'Winnaars & Inspiratie SponsorRingen 2016' uitgebracht.
Lees verder »
 
dinsdag 11 juli 2017 @MTribune t f
Headlines
 Â» KLM sponsort Hollandse meesters in...
 Â» Jumbo wil vriendelijke overname Emté...
 Â» Reisplatform Withlocals in zee met...
 Â» ACM akkoord: Talpa mag SBS overnemen
 Â» Doe mee aan Marketing18 en bepaal de...
SC
Blogs
Waarom er online 'een piemel in moet' en offline niet
Na de hetze tussen NRC en GeenStijl kun je je afvragen waar het extreme taalgebruik vandaan komt dat online wordt gebruikt. Want hoe vaak hoor je bij de supermarkt of in de trein iemand discriminerende leuzen scanderen? Drie redenen waarom online niet dezelfde normen en waarden lijken te gelden als offline.
t Gastblogger Lees verder »
[gastblog Paul Polman, ceo Unilever] 'Toekomst vraagt om gedeeld wereldwijd engagement'
De gebeurtenissen van afgelopen week zullen bij hen die aanwezig waren bij de klimaatconferentie van Kopenhagen in 2009, soortgelijke gevoelens van teleurstelling, boosheid en zelfs ongeloof oproepen: in het licht van alle bewijslast, slaan politici de bal soms mis. Maar de verdoemde Kopenhagen-top heeft een nieuwe generatie klimaatpleiters aangespoord. Mensen uit elke sector, van nationale overheden, steden, staten, jeugdbewegingen, geloofsgroepen en bedrijven, zijn meer dan ooit vastberaden om de strijd te voeren voor een wereldwijd programma van klimaatmaatregelen die de economische groei beschermen, banen scheppen, de luchtkwaliteit en de volksgezondheid verbeteren én een stabiel klimaat voor toekomstige generaties veiligstellen.
t Gastblogger Lees verder »
Magazine
  MarketingTribune  
  In MarketingTribune TopX »  
Vacatures Exenzo
 Â» Online Marketeer (Den Haag)
 Â» Marketing Medewerker (Terneuzen)
 Â» Online content marketeer (Hoevelaken)
 Â» Manager Marketing Communications...
 Â» Portfolio Manager Beurzen en...
 Â» Project Manager (Joint Marketing...
 Â» Manager Marketing en Communicatie...
 Â» Marketing Campagne Manager (Diemen)
Service
 Â» Abonneren op MarketingTribune
 Â» Adverteren
 Â» Profiel wijzigen / afmelden van de nieuwsbrief
 Â» Colofon
 Â» Informeer de redactie
Zijtribune
Hou je vak bij deze zomer
Blijf bij deze zomer op het gebied van marketing en marketingcommunicatie, in al z'n facetten! Zorg dus dat je voortaan ook de andere helft van het nieuws ontvangt en sluit een eigen abonnement af op MarketingTribune print. Inclusief korting op events en veel klantvoordeel. En fiscaal aftrekbare vakinfo. Op 25 juli krijg je dan meteen de sponsoring special, met daarin ook 'marketing science' van VODW, alles over (de merkenkant van) vrouwenvoet- en volleybal, de radiobekroningen (RAB), nieuws van de Merkcommissarissen en een dubbelinterview met de digitale experts van Jungle Minds en MediaMonks.

http://www.marketingtribune.nl/abonneren


Zijtribune
BBP Media ©2016 BBP Media B.V.  |  Over MarketingTribune  |  Colofon  |  Contact  |  Partners  |  Privacy Statement  |  Adverteren
 
U bent geabonneerd op de nieuwsbrief van MarketingTribune met dit e-mailadres: newsletter@newslettercollector.com.
Wilt u deze nieuwsbrief niet langer ontvangen dan kunt u hier uw profiel aanpassen.
 

Deze e-mail is verstuurd met de e-mailmarketing software Clang van e-Village.
Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Laat je gegevens achter en wij nemen contact met je op.