5 juli 2022
Twitter Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
MarketingFacts Jaarboek 2022-2023
image
McDonald's maakt mooi gebaar
Op 30 juli, de Dag van de Vriendschap, biedt McDonald’s Nederland de kans om iemand te verassen, bijvoorbeeld om een verloren vriendschap te herstellen met een frietje. Een McDonald’s friettruck rijdt door Nederland om voor verrassingen te zorgen.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
81 procent Nederlanders bang voor misleidende online reviews
Vier op de vijf Nederlanders zijn bang voor misleidende online reviews. Ondanks dat annuleert 84 procent van hen annuleert weleens het aankoopproces op basis van een slechte review. Dat stelt. Dat stelt Trustoo naar aanleiding van onderzoek onder 1.075 Nederlanders van zestien jaar en ouder, uitgevoerd door Panelwizard.
lees verder
twitter facebook linkedin
Pricing: de beslissende factor voor bedrijfscontinuïteit
[advertorial] Elke marketeer weet dat de 4 P's in de marketingmix staan voor product, prijs, plaats en promotie. Pricing is dus een belangrijk marketinginstrument. Toch draagt maar 21% van marketingdirecteuren de verantwoordelijkheid voor de prijsstrategie binnen de onderneming. Hoe kan dat? Pricing expert Tijs Rotmans vertelt waarom pricing beslissend is voor de continuïteit van een onderneming.
image
Advies: omroepbestel verouderd, moet op de schop
Het publieke omroepbestel is verouderd op de schop volgens een advies van het Commissariaat voor de Media. Het rapport ‘Kijk samen verder!’ is opgesteld op verzoek van het kabinet.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Ikea kiest voor DDB Unlimited
Ikea Nederland brengt de merkstrategie- en campagneontwikkeling onder bij DDB Unlimited. Het creatief bureau won een pitch die werd begeleid door Fred Moolhuijsen van Brand & Business Architects.
lees verder
twitter facebook linkedin
Lunch-webinar: Eye Tracking Wetten - Hoe we Websites Écht Verwerken
[advertorial] Wat is op een webpagina het eerste wat in het oog springt? Hoe verspreidt de aandacht zich over een website? Deze kennis is onmisbaar om de juiste content en interactie-elementen op de juiste plaats te zetten. De werkelijkheid blijkt heel wat complexer dan F-patronen en Z-patronen. In dit webinar (6 juli) onthullen Tim en Tom de laatste Eye Tracking inzichten over hoe we websites verwerken
image
De bestekfamilie helpt met gezond eetgedrag
Begin juli 2022 gaat de nieuwe campagne van het Voedingscentrum live. Bureau Open Now ontwikkelde een campagne om vanuit het project Gezond Starten en Opgroeien gezond eetgedrag aan te leren en te stimuleren met de bestekfamilie.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Qwic lanceert reclamecampagne
E-bikemerk Qwic komt voor de eerste keer in 15 jaar met een tv-campagne voor consumenten, te zien van juli tot september op alle grote tv-kanalen zoals NPO en RTL.
lees verder
twitter facebook linkedin
[TIP] Gratis Whitepapers
[advertorial] In samenwerking met onze partners hebben we een mooie selectie gemaakt van interessante whitepapers. Met slechts één klik kun je 1 of meerdere van deze gratis whitepapers downloaden. Krijg praktische tips en inzichten op het gebied van marketing en klantcontact en blijf op de hoogte van de laatste trends.
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.